סמן V וריטס והמשלוח בדרך

חברת DHL אקספרס תמיר ארבעה מטוסי בואינג 767 למטוסי מטען

חברת DHL אקספרס תמיר ארבעה מטוסי בואינג 767 למטוסי מטען

חתמה לאחרונה על הסכם ההמרה עם חברת בואינג. בסוף יוני חתמה החברה על הליך המרתם של שלושה מטוסי בואינג לתצורת מטען עם התעשייה האווירית בישראל. חברת DHL אקספרס: ההזמנה היא חלק ממהלך רחב למודרניזציה של צי המטוסים וכמענה לביקוש הגובר למטען
27.07.20 / 08:55
חברת DHL אקספרס תמיר ארבעה מטוסי בואינג 767 למטוסי מטען
27.07.20
חברת DHL אקספרס תמיר ארבעה מטוסי בואינג 767 למטוסי מטען

המחסור במטוסי מטען גורם לפתרונות יצירתיים ובשל כך יותר ויותר מטוסי נוסעים מוסבים לתצורת מטען. כך עולה מהסכם שנחתם לאחרונה בין חברת DHL אקספרס וחברת בואינג להמרת ארבעה מטוסי 767-300ER לתצורת מטען כוללת. נזכיר כי מגיפת הקורונה גרמה להשפעות מרחיקות לכת על ענף התעשייה האווירית והובילה לתזמון מצוין לטובת המרות מטוסים לתצורת מטען. הירידה בתנועת הנוסעים גרמה למחסור בנפח מטענים שהובלו בדרך כלל בבטן המטוס. 

ג׳אוף קר, סגן נשיא בכיר לניהול צי אווירי גלובי בחברת DHL אקספרס, ציין כי ״אנו שמחים להכניס מטוסי מטען נוספים של בואינג 767 לרשת האווירית של DHL אקספרס. הפעלנו את דגם 767-300F ברחבי הצי הגלובלי שלנו במשך שנים רבות, ואנו מצפים להמשיך ולהשקיע בפלטפורמה על ידי הוספת עוד 767-300BCF. סוג מטוס התובלה מציע גמישות מוכחת ואנו מעריכים את ההזדמנות לשפר עוד יותר את היעילות ובמקביל לשפר את טביעת הרגל הסביבתית שלנו״. 

נציין כי למטוס 767-300BCF טווח טיסה של כ-5,556 ק״מ ויכולת מטען כמעט זהה למטוס התובלה 767-300, לפי בואינג.

מחברת DHL אקספרס כי ההזמנה היא חלק ממהלך רחב יותר למודרניזציה של צי מטוסי ה- longhaul שלה לשיפור הקיימות והחיסכון בעלויות. בנוסף, ההסכם עונה על צורך גובר בקיבולת מטען. 

ג׳נס שטיינהאגן, מנהל בתכנית. ההמרות של בואינג, ציין ״יש כרגע צורך רב במטוסי מטען. אנחנו רואים גידול בביקוש לתכניות ההמרה שלנו״. 

נציין עוד כי על פי פרסומים זרים חברת DHL אקספרס חתמה בסוף יוני על הזמנה להמרתם של שלושה מטוסי 767-300ER עם התעשייה האווירית הישראלית. בנוסף, החברה חכרה בתחילת יולי שני מטוסי בואינג 767 לצורך שימוש בטווח הקצר מחברת ATSG.