סמן V וריטס והמשלוח בדרך

חברת MSC משדרגת את קו השירות INDUS לטובת השוק הישראלי

חברת MSC משדרגת את קו השירות INDUS לטובת השוק הישראלי

השירות המשודרג יציע מעתה זמן הפלגה מקוצר של 12 יום מנמל חיפה לניו יורק ופקידה ישירה בנמל יוסטון. ענת קליקה: אנו ב- MSC מתגאים בשדרוג המשמעותי של השירות עד שבחברה הגו את הביטוי: “Your cargo with MSC Will fly over the Sea”
14.09.20 / 10:27
חברת MSC משדרגת את קו השירות INDUS לטובת השוק הישראלי
14.09.20
חברת MSC משדרגת את קו השירות INDUS לטובת השוק הישראלי

חברת MSC הכריזה על שידרוג קו INDUS EXPRESS המקשר ישירות את נמלי הודו עם נמל חיפה ומשם בשירות אקספרס לארה״ב ומעתה השירות יציע זמן הפלגה קצר במיוחד של 12 ימים בלבד מנמל חיפה לנמל ניו יורק.

בנוסף תציע MSC באמצעות השירות, פקידה ישירה בנמל יוסטון והיא תהיה ככל הנראה חברת הספנות היחידה המציעה פקידה שבועית ישירה לנמל זה ביצוא מנמל חיפה.

ענת קליקה מנהלת השיווק של MSC בישראל, ציינה שהשירות המשודרג מיטיב עם השוק הישראלי ומשדרג משמעותית את השירות. ״למעשה״, ציינה קליקה, ״בחברת MSC ישראל כל כך מתגאים בשדרוג המשמעותי של שירות ה- INDUS עד שבחברה הגו את הביטוי: “Your cargo with MSC Will fly over the Sea”

זמני הטרנזיט המהירים של הקו המשודרג אכן מרשימים ומעידים על רצונה של החברה להתחרות בשילוח האווירי - עם 9 ימי הפלגה בלבד מנמלי Mundra ו- Nhava Sheva שבהודו לנמל חיפה ומשם בשירות אקספרס ישיר מנמל חיפה ובזמני הפלגה משודרגים לנמלי ניו יורק (12 ימים), צ׳רלסטון (16 ימים), סוואנה (17 יום), ויוסטון (24 ימים) - הנמל האמריקאי היחיד שמקבל שירות ישיר מישראל.

בחברה מדגישים שהשירות המשודרג הופך אטרקטיבי עוד יותר לשוק הקירורים ויאפשר את הגדלת היצוא החקלאי ליבשת האמריקאית.

ענת קליקה הוסיפה: ״בחברת MSC רואים את הלקוחות לפני הכל. אנחנו משדרגים את השירות שהיה גם כך שירות מעולה, ואין ספק שהשדרוג הנוסף מעיד על החשיבות שחברת MSC מעניקה לשוק הישראלי, ולצרכיו. יש לציין כי MSC היא היחידה שמעניקה שירות ישיר לנמל יוסטון. מדובר בשירות ללא מתחרים מהודו לישראל ומישראל לארה״ב, והוא פותח הזדמנויות חדשות לשוק הקירורים מישראל והגדלת היצוא החקלאי ליבשת אמריקה״.

סבב השירות החדש יהיה כדלקמן ויחל בחיפה ב-14 בספטמבר עם פקידתה של האנייה Northern Javelin בנמל חיפה:

Mundra - Nhava Sheva - Haifa - New York - Charleston- Savannah - Freeport - Houston - Freeport - Gioia Tauro - King Abdullah Port - Abu Dhabi - Jebel Ali - Karachi Port Qasim - Mundra

נדגיש כי שאר נמלי ארה״ב, קנדה ומקסיקו ישורתו באמצעות השירות השבועי של החברה, שירות ה-ISRAEL EXPRESS  .

מחברת MSC נמסר כי ״החברה רואה בישראל בית ובמהלך 2021 תפתח לפעילות את נמל הדרום – הנמל המתקדם ביותר שיפעל בישראל עם ציוד חדיש. כמו כן החברה שותפה בשני מסופי מכולות, באשדוד במסוף 207 ובחיפה במסוף דפולוג, דבר המעיד על חיזוק אחיזתה בפעילות השרשרת הלוגיסטית המשלימה״.