סמן V וריטס והמשלוח בדרך

רשות תעלת סואץ מציעה ללקוחות הנחות והקלות

רשות תעלת סואץ מציעה ללקוחות הנחות והקלות

הרשות מתמודדת עם הירידה בהכנסות כתוצאה מהתקפות החות׳ים בים סוף באמצעות מתן תמריצים והנחות, לאחר שתנועת המטענים דרך התעלה צנחה בכ-66% במהלך אפריל 2024
10.06.24 / 15:33
רשות תעלת סואץ מציעה ללקוחות הנחות והקלות
10.06.24
רשות תעלת סואץ מציעה ללקוחות הנחות והקלות

רשות תעלת סואץ מנסה להתמודד עם הירידה בהכנסות כתוצאה מהתקפות החות׳ים בים סוף באמצעות מתן תמריצים והנחות, לאחר שתנועת המטענים דרך התעלה צנחה בכ-66% במהלך אפריל 2024. ביום רביעי בשבוע שעבר, האריכה רשות תעלת סואץ המצרית את ההנחה שניתנה לאניות משא, עמוסות או ריקות, הפועלות בין נמלי אוסטרליה לנמלי צפון מערב אירופה, החל מנמל קאדיס בספרד. הרשות אישרה בהצהרתה את המשך ההנחות שניתנו לאניות מטען יבש (עמוסות  או ריקות) הפועלות בין הנמלים באזור המזרחי של צפון ודרום אמריקה, כולל נמלי הים של ברזיל מאידך ונמלי אזור אסיה מאידך גיסא.

 

על פי ההצהרה, הרשות החליטה להמשיך בהנחה שניתנה לאניות מטען יבש (עמוסות או ריקות) הפועלות בשני הכיוונים בין נמלי מאוריטניה לבין נמלי מדינות המפרץ, הודו ומזרחית לה וכן הנמלים במזרח הרחוק.  הרשות גם האריכה את תוקף החוזר העוסק במיכליות גז נוזלי (טעונות או ריקות) הפועלות בין נמלי החוף המזרחי של אמריקה מאידך לבין נמלי המפרץ האמריקאי ונמלי אסיה מאידך גיסא, וזאת עבור מכליות גז נוזלי שחוצות את תעלת סואץ. הארכת החוזר היא החל מה-1 ביולי.