סמן V וריטס והמשלוח בדרך

התמודדות עם משבר הקורנה

התמודדות עם משבר הקורנה

קבוצת וריטס מתמודדת ללא הפסקה להמשיך את הפעילות בכל התחומים למרות הגבלות והנחיות הממשלה בהגדרה של " מפעל חיוני" להמשיך בפעילות סדירה ביבוא וביצוא גם בזמני משבר.
17.03.20 / 17:32
התמודדות עם משבר הקורנה
17.03.20
התמודדות עם משבר הקורנה

משבר הקורנה מחריף 18.3.2020

לקוחות יקרים,

קבוצת וריטס מתמודדת ללא הפסקה להמשיך את הפעילות בכל התחומים למרות הגבלות והנחיות הממשלה בהגדרה של " מפעל חיוני"  להמשיך בפעילות סדירה ביבוא וביצוא גם בזמני משבר.

המשבר הגדול בארץ ובעולם מצמצם פעילות של גופים גדולים רבים , חברות תעופה, שדות תעופה וכל ענפי השירותים התומכים בהם , פשיטות רגל  של חברות תעופה מתרחבות בצמצום פעילות של 80% .

נגיף הקורונה עלול להביא למחיקת כ-3 טריליון מהכלכלה העולמית ,הכלכלה הסינית הגיעה לעצירה, צמיחה %0 אחוז , מיתון ארה"ב אירופה ויפן, סגירת גבולות וסגר כללי במספר רב של מדינות כולל הודו, קצב החולים גדל בקצב מהיר בלתי יאמן ואנו מגיעים לרגע שלא ניתן יהיה להתאשפז במוסד רפואי וחוסר ציוד רפואי, במידה ואזהרת גרמניה  ש-70% מהאזרחים ידבקו אנו מגיעים על 58 מיליון גרמנים חולים.

כיצד מתמודדים :

מענה ללקוחות :   

המגבלות האחרונות ושמירת מרחק קבוצת וריטס נותנת מענה ללקוחות בצוות מצומצם 24/7 , קיימת אפשרות של סגר, במקרה כזה "כמפעל חיוני " העובדים יעבדו ללא שינוי.

נמלים: נמלי אשדוד וחיפה עובדים במסגרת מצומצמת ומקטינים את כניסת מכולות ל-20% בלבד .

מסוף ממן נתב"ג : , עבודה במסגרת מצומצמת , עד היום לא הורגשה האטה ממשית בשחרור.

מחירים : התייקרות ניכרת במחירי ההובלה, לקבלת הצעת מחיר אנו ממתינים עד להגעת הטובין לנמל (בורסה ניידות במחירים).

הובלה בים : מסין והמזרח אנו רואים התעוררות , חזרה לעבודה והגעת אוניות לארץ.

הובלה באוויר : פעילות מטוסי נוסעים הופסקה, חברת וריטס מצליחה לאתר פתרונות אלטרנטיביים , חברת התעופה אל על מפעילה מטוסי נוסעים ריקים לצורך מטען בלבד המביא לייקור ההובלה בתשלום הובלה הלוך ושוב, מטוס נוסעים דרימליינר מסוגל להטיס כ-20 אלף טון מטען מסחרי, כמו כן הגברת מטוסי מטען לאירופה וטיסות לליאז' בבלגיה , מטוס מטען יכול להטיס 100 אלף טון מטען מסחרי, כמו כן ביקוש רב להפעלה בארה"ב אחרי סגירת הטיסות מארה"ב.

הצלת המשק:

קיימת תכנית מקיפה וכוללת חבילת צעדים להצלת ויציבות המשק , הקצאת עשרות מיליארדים שקלים לטובת מנועי צמיחה למשק, הפתרון ליצור גרעון תקציבי לטובת מקורות נחוצים ולעבור את המשבר מבלי שעסקים יפלו וזאת בקביעת קריטריונים מי זכאי להקלות ולפיצוי לירידה במחזור הפעילות לעסקים. 

לאור ההתאוששות במזרח אני תקווה שנעבור את המשבר הקשה בתולדותינו , זאת במידה והמדינה תקצה את מנועי הצמיחה ותמצא פתרון למאות אלפי המפוטרים. 

כחברת מימון אני צופה ורואה קריסה במשק בתזרים המזומנים של חברות רבות שמתבסוות על מינוף ללא הון עצמי. הבעיה העיקרית היא מוסר תשלומים ירוד שיביא חברות רבות לחדלות פרעון.

נחזיק ידיים ונעבור תקופה זו מחוזקים יותר.

ההנהלה וצוות העובדים לשירותכם בכל שעה

 

משה יחזקאל  c.p.l.m           

יו"ר הקבוצה 

moshey@veritas.co.il   053-5578903