סמן V וריטס והמשלוח בדרך

צים השיקה שירות חדש לטובת סחר באי-קומרס

צים השיקה שירות חדש לטובת סחר באי-קומרס

השירות החדש ייקרא ZEX (ZIM eCommerce Xpress) והוא נועד במיוחד עבור משלוחים בעלי זמן משלוח קריטי. השירות, שיפעל באמצעות חמש אניות מהירות, יחל לפעול ב-22 ביוני. אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים: מספקים ללקוחות פתרון חכם ומהיר
03.06.20 / 08:56
צים השיקה שירות חדש לטובת סחר באי-קומרס
03.06.20
צים השיקה שירות חדש לטובת סחר באי-קומרס

חברת צים הודיעה על השקתו של שירות חדש ומהיר במיוחד שיחבר בין דרום סין לשירות לוס אנג׳לס. השירות החדש ייקרא ZEX (ZIM eCommerce Xpress) והוא נועד במיוחד עבור משלוחים בעלי זמן משלוח קריטי (Time Sensitive). השירות יחל לפעול ב-22 ביוני.

מחברת צים נמסר כי השירות החדש הושק בזמן שיא והוא נועד לשרת את הצורך הגובר והולך בשוק האיקורמס. השירות הייעודי יפעל מדרום סין לנמל לוס אנג׳לס בחוף המערבי של ארה״ב.

צים ציינה כי על מנת לתת מענה לצרכים הגדלים והולכים של שוק האי-קומרס בעקבות מגיפת הקורונה והצורך הגובר בשירותי הובלה אווירית, החברה משיקה שירות שמסוגל לתת מענה מהיר להובלה ימית כמו גם לשירות המשלב בין הובלה ימית מהירה להובלה אווירית.

שירות ZEX יצא מנמל יאנטיאן (Yantian) ומפרץ דשאן (DaChan Bay) אשר בדרום סין היישר לנמל לוס אנג׳לס עם טרנזיט טיים המהיר ביותר הקיים כיום בשוק – 12 יום בלבד. בשירות יפעלו חמש אניות מהירות (Sprinter) והוא תוכנן במיוחד על מנת לתת מענה למשלוחים רגישים בזמנים, תוך שהוא לוקח בחשבון את צרכי שוק האי קומרס על הקמעונאים והלקוחות שלו.

בנוסף לזמן השינוע המהיר, השירות החדש מציע זמן טעינה מאוחר בימי רביעי משנזן (יאנטיאן ומפרץ דשאן), וכן אפשרות הובלה מנמל לוס אנג׳לס בימי שני. כמו כן, השירות מציע חיבור לשירותי רכבת מהירה ליעדים נוספים כגון שיקגו, ממפיס, דאלאס, קנזס סיטי וניו יורק.

חברת צים הציגה שירות פרימיום נוסף בשם A2ZIM המציע שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. מהחברה נמסר כי השירות המהיר ZEX ביחד עם שירות לקוחות ברמה גבוהה הופך את שירות ZEX לשירות בעל הערך הגבוה ביותר עבור מטען אי-קומרס ומטען רגיש בזמנים בכל השוק.

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, ציין כי  ״אנחנו ממשיכים ליישם את ערכי הליבה שלנו, את הזריזות ואת הגישה החיובית שלנו לעשייה Can Do Approach כדי לזהות צרכי שוק הצומחים במהירות - ומספקים פתרון חכם ומהיר עם אפשרות לשלב הובלה ימית מהירה עם הובלה באוויר בזמן שיא. הקשבנו ללקוחות שלנו וגרמנו לזה לקרות. אנו גאים מאוד בשירות החדש, והמהיר ביותר באזורו, ואני בטוח שהלקוחות שלנו יעריכו אותו וייהנו מהיתרונות שהוא מספק״.

יוחאי ניסים, ZIM EVP סחר בפסיפיק, ציין כי ״צים חוזרת לפעול בדרום מערב הפסיפי עם שירות מהיר, דייקן ואמין. אנו שואפים לשרת את הלקוחות הקיימים שלנו ולתת שירות לפלח חדש של שוק הסחר האלקטרוני הצומח באמצעות המגע האישי הידוע של החברה. שירות זה מהווה גם תחליף מצוין ואמין להובלה אווירית, עם מחירים נוחים בהרבה ועם הערך הטוב ביותר לכסף״.