סמן V וריטס והמשלוח בדרך

דלתא אייר ליינס תחדש את הטיסות לישראל בתחילת יוני

דלתא אייר ליינס תחדש את הטיסות לישראל בתחילת יוני

חברת התעופה האמריקאית תפעיל ארבע טיסות שבועיות מניו יורק לתל אביב במטוס איירבוס A330. החברה תחטא את המטוס לפני כל המראה ותחסום מושבים על מנת להבטיח את המרחק בין הנוסעים
20.05.20 / 09:13
דלתא אייר ליינס תחדש את הטיסות לישראל בתחילת יוני
20.05.20
דלתא אייר ליינס תחדש את הטיסות לישראל בתחילת יוני

דלתא אייר ליינס מתכננת לחדש את השירות מניו יורק JFK לתל אביב ב-3 ביוני. שלושה ימים לאחר מכן, ב-6 ביוני, תמריא הטיסה הראשונה מנמל התעופה בן גוריון לנמל JFK בניו יורק.

חברת דלתא תפעיל 4 טיסות בשבוע, במטוס מדגם איירבוס A330 עם המראות מתל אביב בשעה 23:55, בימים: מוצאי שבת, ראשון, שני וחמישי.

בעקבות מגפת הקורונה, דלתא הטמיעה מספר אמצעים כדי לשמור על בטיחות הנוסעים בפנים המטוס ובנמלי התעופה, ביניהם: חיטוי המטוס לפני כל המראה; שימוש בפנים המטוס במערכת מחזור האוויר החדישה והעדכנית ביותר עם פילטרים שמעקרים יותר מ-99% של חלקיקים קטנים באוויר, ביניהם ווירוסים וחיידקים; חסימת מושבים במטוס על מנת להבטיח את המרחק הנדרש לישיבה בין הנוסעים; מסירה ישירה של ערכות נוחות לנוסעים, בהם בין היתר מגבוני חיטוי; ודרישה מהצוות ומהנוסעים לעטות מסכה או כיסוי פנים מתאים במהלך הטיסה.

״בטיחות הנוסעים עומדת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו והבריאות שלהם הינה הסיבה שנקטנו בכל אותם אמצעים״, אומר רוברטו לוריאטי, סגן נשיא דלתא אחראי הטיסות הטרנס אטלנטיות. ״הופעתו של נגיף ה-COVID -19 משנה את הדרך בה אנו טסים והצעדים הנוספים הננקטים בתחום הניקיון יישארו אתנו לתמיד. אנו מקווים שהמאמצים יקנו לנוסעים שלנו שקט נפשי בעת שיעלו לסיפון המטוס״.