סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אל על: החזרת ה-777 לפעילות תכפיל את הקיבולת למזרח

אל על: החזרת ה-777 לפעילות תכפיל את הקיבולת למזרח

המטוסים ייכנסו לשירות למגוון יעדים ויתגברו במהלך אוגוסט את לוח הטיסות ליעדים כמו בנגקוק, פוקט, אתונה ודובאי. מטוס בואינג 777 בתצורת נוסעים יכול לשאת כ-20 עד 25 טון מטען. רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים באל על: כל תוספת של מטוס לפעילות היא תוספת מבורכת
26.07.22 / 08:21
אל על: החזרת ה-777 לפעילות תכפיל את הקיבולת למזרח
26.07.22
אל על: החזרת ה-777 לפעילות תכפיל את הקיבולת למזרח

לאור הביקוש הגדול בקרב הלקוחות לטיסות בקיץ ובחגים, אל על מחזירה לצי המטוסים חלק ממטוסי ה-777 לשירות החברה. מחברת אל על נמסר כי החזרת המטוסים תאפשר להרחיב את לוח הטיסות בעונה החמה ואף לאפשר בחינת יעדים נוספים. המטוס חוזר לטוס אחרי תקופת קורונה ובחודשים האחרונים השמישה החברה את המטוסים והם עברו את כל הבדיקות וההתאמות על מנת להשיבו לפעילות.

 

המטוסים ייכנסו לשירות למגוון יעדים בהדרגה ויתגברו במהלך חודש אוגוסט את לוח הטיסות בין היתר ליעדים כמו בנגקוק, פוקט, אתונה ודובאי - יעדים מבוקשים בעונה זו. מטוסי ה-777 של אל על כוללים 279 מושבי נוסעים בשתי מחלקות שונות והמטוס יכול לשאת בין 20 ל-25 טון מטען בכל טיסה.

 

לדברי ירום ודיש סמנכ״ל מסחר: ״חזרתם של מטוסי ה-777 היא בשורה של ממש והיא תאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו טיסות נוספות ליעדים מגוונים בנוחות ובטיחות״.

 

רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים, ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי מטוס בואינג 777 יכפיל למעשה את קיבולת המטענים של החברה בפעילות למזרח, וזאת הודות לטיסות החברה לבנגקוק. ״כל תוספת של מטוס לפעילות היא תוספת מבורכת ומגדילה את נפח הקיבולת שהחברה יכולה להציע ללקוחותיה״, ציין שפירא.