סמן V וריטס והמשלוח בדרך

גלית אבישי תכהן כיו״ר מכון התקנים

גלית אבישי תכהן כיו״ר מכון התקנים

אבישי נבחרה לכהן בתפקיד יו״ר המכון, אשר לא אויש ביו״ר קבוע מאז 2018. אבישי, המזוהה עם הגנת הצרכן, תוביל את המכון, אשר בראשו עמדו עד היום נציגי התעשייה והיבואנים
02.12.20 / 15:31
גלית אבישי תכהן כיו״ר מכון התקנים
02.12.20
גלית אבישי תכהן כיו״ר מכון התקנים

שרי הכלכלה והאוצר, החליטו למנות את גלית אבישי ליו״ר מכון התקנים, לאחר שהתפקיד לא אויש על ידי יו״ר קבוע, מאז שנת 2018. מינויה של אבישי, אשר תכהן כאישה הראשונה בתפקיד, אושר על ידי ועדת גילאור למינוי בכירים.

גלית אבישי מילאה ב-20 השנים האחרונות מגוון תפקידים בזירה הציבורית, ונחשבת לפורצת דרך, אשר הובילה מגוון רפורמות, בתחום הגנת הצרכן והפיכתו לנושא מרכזי בשיח הציבורי.

בין היתר, כיהנה אבישי כיו״ר מייסדת ומנכ״לית ארגון אמון הציבור, תפקיד בו כיהנה עד לפני כשנה ומנכ"לית המועצה הישראלית לצרכנות. גלית אבישי, בעלת תואר - B.A בהצטיינות בפילוסופיה ומדע המדינה מאוניברסיטת בן גוריון ותואר מוסמך - M.A במדיניות ציבורית בתוכנית ליישוב סכסוכים וגישור מאוניברסיטת תל אביב, תכנס לתפקידה בשבועות הקרובים.

גלית אבישי, ציינה עם בחירתה: ״ברצוני להודות לשר הכלכלה, עמיר פרץ, ולשר האוצר, ישראל כץ, על האמון שנתנו בי להוביל את  מכון התקנים. אני מצפה לעבודה המשותפת עם צוות המכון וכלל הגורמים הרלוונטיים כדי להבטיח יעילות ואיכות מירבית של השירות לאזרחי ישראל ולמשק הישראלי. במיוחד בעת הזו נדרשת תפיסת עולם מאוזנת שאותה איישם בשיתוף פעולה עם משרד הכלכלה ודירקטוריון מכון התקנים״.

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ: ״מכון התקנים הוא מוסד מפואר עם ידע ייחודי והשפעה אמיתית על הכלכלה הישראלית, ואני גאה שבפעם הראשונה תעמוד בראשו אישה, שהתמחותה היא קידום והגנה על זכויות צרכנים וכלכלה אנושית. אני סמוך ובטוח שיחד נקדם רפורמות משמעותיות בתחום התקינה וייבוא המוצרים, באופן שיגן על בריאותם, בטיחותיהם וזכויותיכם של הצרכנים ויקל על יוקר המחייה - שכל כך נחוץ״.

שר האוצר, ישראל כץ: ״אני מברך על מינויה של גלית אבישי ומאחל לה הצלחה רבה. גלית מביאה עמה ניסיון עשיר ופעילות רבת שנים לטובת שיפור השירותים והתהליכים השונים למען הצרכנים. אני בטוח כי תדע לנהל את מכון התקנים ולהוביל מהלכים רבים ורפורמת שייטיבו עם השירותים אותם מעניק המכון לאזרחי המדינה״.