סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אל על ואתיחאד איירוויז חתמו על מזכר הבנות בדרך לשת״פ נרחב

אל על ואתיחאד איירוויז חתמו על מזכר הבנות בדרך לשת״פ נרחב

מזכר ההבנות מתמקד בנושאים שונים, בינהם, קוד שייר גם בטיסות אתיחאד מאבו דאבי למזרח הרחוק וטיסות אל על מנתב״ג לאירופה, אפשרויות מימוש וצבירת נקודות מועדון של שתי החברות ושיתופי פעולה בתחומי תחזוקה ומטען בתל אביב ואבו דאבי
19.11.20 / 18:21
אל על ואתיחאד איירוויז חתמו על מזכר הבנות בדרך לשת״פ נרחב
19.11.20
אל על ואתיחאד איירוויז חתמו על מזכר הבנות בדרך לשת״פ נרחב

חברת אל על שמחה לבשר על חתימת מזכר הבנות לקראת שיתוף פעולה נרחב, עם החברה הלאומית של איחוד האמירויות, אתיחאד איירוויז. מזכר ההבנות מתמקד בנושאים שונים, בינהם, קוד שייר, אפשרויות מימוש וצבירת נקודות מועדון של שתי החברות ושיתופי פעולה בתחומי תחזוקה ומטען בתל אביב ואבו דאבי.

ההסכם העתידי בין החברות יכלול הסכם לשיתוף קוד (Code Share) בטיסות בין אבו דאבי ותל אביב, אך גם בטיסות אתיחאד מאבו דאבי למזרח הרחוק וטיסות אל על מנתב״ג לאירופה.

שיתוף פעולה בין מועדוני הלקוחות של אל על ואתיחאד יאפשר צבירה ומימוש של נקודות מועדון בשתי החברות והטבות נוספות עבור הלקוחות המתמידים של החברות. ההסכם עתיד לכלול מגוון שיתופי פעולה נוספים בתחומי המטען, התחזוקה והצוותים.

מזכר ההבנות נחתם על ידי מנכ״ל קבוצת אתיחאד, מר טוני דאגלאס, ועל ידי מנכ״ל אל על, מר גונן אוסישקין. החתימה המשותפת התבצעה בטקס וירטואלי, שהתקיים אתמול במטות שתי החברות.

גונן אוסישקין, מנכ״ל אל על אמר: ״הנורמליצזיה ביחסים בין ישראל ואיחוד האמירות מאפשרת לנו לשתף פעולה עם אחת מחברות התעופה הטובות בעולם - אתיחאד אירווייז. מזכר ההבנות מהווה את תחילת הדרך ואני מאמין שיחד, שתי החברות יאפשרו ללקוחותיהן המשותפים את המוצר והשירות הטוב ביותר״.

טוני דאגאלס מנכ״ל קבוצת אתיחאד אמר: ״חברת אל על הייתה הראשונה לבצע את הטיסה הראשונה בהיסטוריה בין ישראל ואיחוד האמירויות והינה החברה הלאומית של ישראל. אנו מאמינים שהחתימה על מזכר ההבנות יהווה בסיס לשיתוף פעולה נרחב בין שתי חברות הדגל ויאפשר עבודה משותפת בנושאים מסחריים ובחווית הלקוח״.