סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אתיופיאן: 270 טון ציוד רפואי הוטס לישראל

אתיופיאן: 270 טון ציוד רפואי הוטס לישראל

מטען רב של ציוד רפואי הגיע ארצה במטוסי קרגו של אתיופיאן. המטען, שכלל מסיכות לפנים וציוד מיגון, הגיע מסין לאחר שעצר מסיבות רגולטוריות באדיס אבבה, בירת אתיופיה. החברה ממשיכה להפעיל במקביל טיסות נוסעים אל/מישראל
23.04.20 / 20:36
אתיופיאן: 270 טון ציוד רפואי הוטס לישראל
23.04.20
אתיופיאן: 270 טון ציוד רפואי הוטס לישראל

חברת התעופה אתיופיאן, שהינה גם בין חברות התעופה הבודדות שממשיכה להפעיל טיסות נוסעים מ/ל ישראל בימים אלו, החלה לאחרונה בהפעלת טיסות מטען של ציוד רפואי לאור דרישה של השוק הפרטי. לאחרונה נחתו בנתב״ג שלוש טיסות של מטוסי מטען של אתיופיאן איירליינס קרגו שנשאו בקרבם 90 טון של ציוד רפואי כל אחד. המטען, שכלל מסיכות לפנים וציוד מיגון, הגיע מסין לאחר שעצר מסיבות רגולטוריות באדיס אבבה, בירת אתיופיה.

מחברת התעופה נמסר כי ״אתיופיאן איירליינס היתה בין חברות התעופה הראשונות שנרתמו למאמץ העולמי להובלת ציוד רפואי לרחבי העולם ואף נבחרה על ידי האו״ם להיות מובילת המזון המרכזית לאפריקה כאשר נמל התעופה באדיס אבבה נבחר להיות נמל הבית של הארגון למטרה זאת״.

אתיופיאן איירליינס, המציינת בימים אלה 74 שנות פעילות, ממשיכה כאמור להפעיל גם בימים אלה טיסות נוסעים מ/ל תל אביב לאדיס אבבה ומשם ליעדי המשך שונים.

אתיופיאן איירליינס הינה בעלת צי מטוסים מודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים, לחברה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרימליינר 787 וכ-14 מטוסי אירבוס 350A.