סמן V וריטס והמשלוח בדרך

היסטוריה בנתב״ג: רויאל אייר מארוק קיימה טיסת בכורה בקו קזבלנקה – ת״א

היסטוריה בנתב״ג: רויאל אייר מארוק קיימה טיסת בכורה בקו קזבלנקה – ת״א

הטיסה בוצעה במסגרת השקתו של הקו ההיסטורי בין מרוקו לישראל והתקבלה בסילוני מים מסורתיים עם הנחיתה. החברה תפעיל ארבע טיסות שבועיות בקו עם יעדי המשך אטרקטיביים. מוטי ארבל, מנכ״ל ACI: שמחים וגאים לייצג את רויאל אייר מארוק. פוטנציאל גדול עבור השוק הישראלי
14.03.22 / 16:24
היסטוריה בנתב״ג: רויאל אייר מארוק קיימה טיסת בכורה בקו קזבלנקה – ת״א
14.03.22
היסטוריה בנתב״ג: רויאל אייר מארוק קיימה טיסת בכורה בקו קזבלנקה – ת״א

חברת התעופה הלאומית של מרוקו, רויאל אייר מארוק (Royal Air Maroc) ביצעה אתמול את טיסת הבכורה שלה מקזבלנקה לתל אביב כאשר על סיפון המטוס היו נוסעים ומטען. הטיסה בוצעה במסגרת השקתו של שירות היסטורי בין מרוקו לישראל והתקבלה בסילוני מים מסורתיים עם הנחיתה בבן גוריון.

 

בשלב ראשון חברת התעופה Royal Air Maroc (RAM) תפעיל ארבע טיסות בשבוע, בקו תל אביב - קזבלנקה בימים שני, רביעי, חמישי ושישי. חברת רויאל אייר מארוק מציעה בנוסף טיסות המשך ליעדים אטרקטיביים במערב אפריקה, ארה״ב, קנדה ואירופה.

 

לרגל ההשקה ההיסטורית הגיעה לישראל משלחת בכירה ממרוקו הכוללת אנשי עסקים ונציגים מעולם התרבות, לסדרת מפגשים עם עמיתיהם הישראליים.

 

״אנו שמחים להשיק קו אווירי ישיר אל תל-אביב, הראשון בתולדות החברה הלאומית. אנו מציעים ללקוחותינו טיסות ישירות בין שתי המדינות בפחות מחמש שעות וחוויית טיסה ייחודית. איכות השירות 4 Skytrax הפך לשם דבר. כחברים ב- Oneworld ודרך שדה התעופה בקזבלנקה, אנו מציעים טיסות ישירות ליותר מ-80 יעדים בעולם ומהווים בכך את אחת הרשתות הדינמיות ביותר של היבשת״ אמר אדו חמיד (ADDOU Hamid), נשיא ומנכ״ל רויאל אייר מרוק.

 

נזכיר כי חברת Rom Top Aviation משמשת כ-GSA הבלעדית של חברת Royal Air Maroc בישראל. טיסת הבכורה של הקו התקיימה כאמור אתמול עם מטוס דרימליינר חדיש.

 

מוטי ארבל, מנכ״ל ACI ורום טופ אוויאיישן, אמר בסיום טקס ההסלנה המסורתי בנתב״ג כי: ״יש התרגשות גדולה. פעם ראשונה שמטוס של רויאל אייר מארוק נוחת בישראל. היו נוסעים על הטיסה, יש קרגו גם ביבוא וגם ביצוא ואנחנו שמחים וגאים לייצג את רויאל אייר מארוק. יש כאן פוטנציאל מאד גדול עבור השוק הישראלי עם ארבע טיסות שבועיות ומהר מאוד עולים לחמש טיסות שבועיות. התכנון בעתיד הוא כמובן בהתאם לביקושים להגיע לתדירות יומית. לחברה יש למעלה מ-80 יעדי המשך אטרקטיביים בעולם בהם יעדים באירופה, צפון אמריקה וקנדה, אפריקה ואני בטוח שהשוק הישראלי ימצא ביעדים אלה עניין גדול מאוד״.

 

נציין כי חברת Rom Top Aviation מייצגת בנוסף בתחום המטענים את חברות איתיחאד, פוסטה איטליה (הדואר האיטלקי), אייר צ׳יינה, אייר ברידג׳ קרגו וחברות תעופה נוספות.