סמן V וריטס והמשלוח בדרך

לופטהנזה קרגו משיקה רשת מטענים חדשה עם איירבוס A321F

לופטהנזה קרגו משיקה רשת מטענים חדשה עם איירבוס A321F

מטוס של איירבוס, שהוסב ממטוס נוסעים למטוס מטען ייעודי, ישרת שבעה יעדים לטווח בינוני כאשר האב הפעילות המרכזי יהיה בפרנקפורט. הרשת החדשה תציע שתי טיסות שבועיות לתל אביב. טיסת הבכורה תתקיים ב-17 במרץ
27.02.22 / 15:56
לופטהנזה קרגו משיקה רשת מטענים חדשה עם איירבוס A321F
27.02.22
לופטהנזה קרגו משיקה רשת מטענים חדשה עם איירבוס A321F

חברת לופטהנזה הכריזה אתמול על כניסתה לתוך פלח עסקי חדש. מהחברה נמסר כי על מנת לענות על הדרישות הגוברת של הצרכנים לזמני אספקה ​​קצרים עוד יותר, לופטהנזה קרגו מציגה את ה-A321F כדי להקים רשת מטענים אווירית חדשה.

 

החל מה-15 במרץ, מטוס המטען של איירבוס, ה-A321F, יציע פתרונות אטרקטיביים של Same-Day ו-eCommerce באירופה וביעדים נבחרים לטווח בינוני. הקמת הרשת תאפשר תוספת קיבולת ליעדים רבים באיכות השירות הידועה של לופטהנזה קרגו.

 

טיסת הבכורה של השקת רשת תתקיים ב-15 במרץ ותיערך מפרנקפורט לדבלין. רשת A321F תכסה שבעה יעדים, בהם דבלין, מנצ׳סטר, איסטנבול, תל אביב, מלטה, תוניס וקהיר.

 

הרשת תציע שתי טיסות שבועיות ישירות בקו תל אביב פרנקפורט הימים חמישי ושבת. טיסת הבכורה בקו תתקיים ב-17 במרץ, יום חמישי.

 

ההאב המרכזי של הרשת יהיה בפרקנפורט, וממנה יצאו לטיסות מטוס המטען בעל הטווח הבינוני שמסוגל להגיע ליעדים במרחק טיסה של 4.5 עד 5 שעות. היעדים שנבחרו לשרת את הרשת יציעו אפשרויות הזנה חלקות לרשת לופטהנזה קרגו העולמית.

 

מטוס איירבוס A321 הינו מטוס מטען בעל שני מנועים שעבר הסבה וידוע בתפעול טיסה יעיל וידידותי. המטוס מציע אפשרות מטען של עד 28 טון עם 14 עמדות משטחים ומכולות על הסיפון הראשי בגובה של עד 208 ס״מ, וכן 10 משטחים על הסיפון התחתון.

 

לופטהנזה קרגו מתכננת להפעיל את המטוס השני ברשת בסוף קיץ 2022 ולשדרג את הקיבולת ותדירות הטיסות לרשת הגלובלית שלנו.