סמן V וריטס והמשלוח בדרך

עקב המצב הביטחוני: אל על מעדכנת את לוח הטיסות

עקב המצב הביטחוני: אל על מעדכנת את לוח הטיסות

החברה עדכנה כי היא דוחה את מועד חידוש הטיסות הישירות להודו ליעדים מומבאי ודלהי עד להודעה חדשה וכי היא מקדימה את הפסקת פעילותם של קווים עונתיים לדבלין, מרסיי וטוקיו. קווים אלה יפסיקו לפעול בסוף אוקטובר ואמורים לחדש פעילות בחודש מרץ 2024
30.10.23 / 09:18
עקב המצב הביטחוני: אל על מעדכנת את לוח הטיסות
30.10.23
עקב המצב הביטחוני: אל על מעדכנת את לוח הטיסות

~~לאור המצב הביטחוני ועל רקע שינויים בביקוש ליעדים השונים, אל על מעדכנת את לוח טיסותיה: החברה מקדימה את הפסקת פעילותם של קווים שמלכתחילה הוגדרו עונתיים ויועדו לסיים את פעילותם במהלך אוקטובר-נובמבר 2023. מהחברה נמסר כי מדובר בקווים לדבלין, מרסיי וטוקיו. הטיסות ליעדים אלה יופסקו ב-31 לאוקטובר והן מתוכננות להתחדש בחודש מרץ 2024.

 

במקביל, אל על מתאימה את תדירויות הטיסות ליעדים הסדירים בהתאם לביקושים המשתנים, וליעדים לגביהם יש אזהרת מסע. עוד מעדכנת אל על על דחיית מועד חידוש הטיסות הישירות להודו ליעדים מומבאי ודלהי וזאת עד להודעה חדשה.

 

מחברת אל על נמסר: ״מאז פרוץ המלחמה אל על התגייסה למאמץ הלאומי ותגברה את לוח הטיסות במטרה לאפשר לכמה שיותר ישראלים לשוב ארצה. מאז ה-7 באוקטובר 2023 הפעילה אל על יותר מ-2,000 טיסות בהתאם ללו״ז לצד טיסות תגבור ליעדים כמו ניו יורק, בנגקוק, מדריד, אתונה ועוד. בתקופה זו הטיסה החברה יותר מ-350 אלף נוסעים. בנוסף, מתגברת אל על את פעילות המטען להטסת ציוד רפואי וחיוני. עד כה הטיסה אל על יותר מ-4,000 טון מטען מרחבי העולם.