סמן V וריטס והמשלוח בדרך

נמל חיפה: עובדים באופן רציף, מסביב לשעון

נמל חיפה: עובדים באופן רציף, מסביב לשעון

חברת נמל חיפה: הפעילות תוגברה למקסימום האפשרי במגבלות ההפעלה וכוח האדם, בכדי לקלוט מטענים מכל הסוגים כולל מטענים שמוסטים מכיוון אשדוד ונפרקים בנמל חיפה. יו״ר דירקטוריון נמל חיפה ד״ר רון מלכא: ״זו שעה של אחדות וערבות הדדית
16.10.23 / 15:10
נמל חיפה: עובדים באופן רציף, מסביב לשעון
16.10.23
נמל חיפה: עובדים באופן רציף, מסביב לשעון

~~


נמל חיפה. נערך לכל תרחיש | צילום: ורהפטיג-וניציאן
 

Share Icon אהבתם? שתפו

Facebook שיתוף בפייסבוק


Twitter שיתוף בטוויטר


LinkedIn שיתוף בלינקדאין


Email שיתוף באימייל


Whatsapp שיתוף בווטסאפ


Print הדפסת כתבה

 


נמל חיפה ממשיך כל העת, לרבות במהלך הסופ״ש, לפעול באופן רציף, על מנת לספק את צרכי המשק, בדגש על יבוא נדרש ובעל עדיפות לצרכי המשק. הפעילות תוגברה למקסימום האפשרי במגבלות ההפעלה וכוח האדם, בכדי לקלוט מטענים מכל הסוגים כולל מטענים שמוסטים מכיוון אשדוד ונפרקים בנמל חיפה. נמל חיפה קלט ישראלים ששבו לארץ עם אוניית מנו ספנות, ושותף במקביל לפעילות של הוצאת אזרחים זרים מהמדינה. פעילות זו צפויה להמשיך ככל שיידרש. במקביל, נמל חיפה נערך לכל תרחיש בטחוני שעלול להתפתח בימים הבאים בצפון.

 

מנכ״ל נמל חיפה אודי שרון: ״בשבוע האחרון, במהלך כל שעות היממה, עובדי נמל חיפה עובדים מסביב לשעון על מנת לספק את צרכי המשק הישראלי, ונמשיך לעשות זאת בימים הקרובים. אנו שולחים תנחומים לחברינו בכל רחבי המדינה ובעיקר באיזור הדרום, שחווים ימים קשים, מחזקים את עמיתינו בנמלי חיפה ואשדוד, ושולחים תמיכה לכוחות הביטחון, בהם גם רבים מקרב עובדי הנמל ובני משפחותיהם. הנחישות של עמנו תנצח״.

 

יו״ר דירקטוריון נמל חיפה ד״ר רון מלכא: ״זו שעה של אחדות וערבות הדדית, והיא מופגנת בימים האחרונים גם בנמל חיפה. ההירתמות של עובדות ועובדי הנמל מעוררת הערכה ומהווה עדות למחויבות שלנו עבור המדינה ועבור פעילות המשק בישראל. דירקטוריון הנמל וההנהלה רתומים לסייע לעובדי הנמל ובני משפחותיהם בכל מה שנדרש על מנת לתמוך במאמץ ולאפשר רצף אספקה מלא לתושבי ישראל ולכוחות הביטחון בפרט״.