סמן V וריטס והמשלוח בדרך

צים מרחיבה את השת״פ עם ברית 2M

צים מרחיבה את השת״פ עם ברית 2M

הצדדים הסכימו להרחיב את שיתוף הפעולה הקיים שלהם בנתיבי אסיה - USEC ואסיה – USGC. שירותים מצפון-מערב ניו פסיפיק ואסיה לים התיכון יופעלו על ידי צים באופן עצמאי
31.01.22 / 13:29
צים מרחיבה את השת״פ עם ברית 2M
31.01.22
צים מרחיבה את השת״פ עם ברית 2M

צים עדכנה השבוע על מצב הדיונים עם שותפיה לברית 2M  - חברות מארסק ו-MSC בקשר להסכם שיתוף הפעולה התפעולי שלהם.

 

צים ושותפות הברית הסכימו באופן עקרוני להאריך את הסכם שיתוף הפעולה התפעולי הקיים שלהן בסחר של אסיה - החוף המזרחי של ארה״ב ואסיה - חוף המפרץ של ארה״ב על בסיס הסכם החלפת סלוטים מלא ושיתוף אניות, זאת בכפוף לסיום התיעוד הרלוונטי ולאישור רגולטורי. ההסכם החדש צפוי להיסגר עד תחילת פברואר 2022 ולהיכנס לתוקף ב-1 באפריל 2022.

 

בנוסף, צים תשיק את ZIM Med Pacific (ZMP), שירות מטוטלת עצמאי שנועד לתת מענה לצרכי לקוחותיה בסחר אסיה עד הים התיכון וצפון-מערב האוקיינוס​​השקט (PNW). שיתוף הפעולה הנוכחי עם שותפות 2M בעסקאות אלו יופסק החל מה-1 באפריל.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, מסר: ״במהלך החודשים האחרונים, השגנו את היכולת הנדרשת לטווח הקצר והארוך כדי לאפשר לנו לעמוד בביקוש הגובר ולשרת באופן תחרותי את לקוחותינו, במיוחד בקווים השונים. סחר מפתח עבור צים. אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה שלנו עם השותפים של 2M בעסקאות אסיה ל-USEC ו-USGC ולהשיק שירות מטוטלת חדש ועצמאי שיחבר את המזרח הרחוק לים התיכון ו-PNW. מצב התפעול החדש המשולב, יאפשר זריזות תפעולית טובה יותר ויספק חיבורים מהירים ומסונכרנים לרשתות האזוריות של צים בים התיכון, באסיה ובאוקיינוס ​​השקט כדי לספק ללקוחותינו את מגוון ורמת השירות כדי לשרת את צרכיהם בצורה הטובה ביותר״.

 

גליקמן הוסיף, "בשנים האחרונות, חיזקנו את היכולות שלנו, חוללנו מהפכה בהצעות השירות והכלים הדיגיטליים שלנו כדי לשפר את ההזדמנויות המסחריות שלנו ולהפוך את צים למובילה בתעשייה. בהתבסס על מצבנו הפיננסי המשופר, קידמנו גם את היכולות התפעוליות שלנו, הגדלנו את הקיבולת שלנו והבטחנו גישה לכלי מכולות LNG חדישים. עם הטרנספורמציה המסחרית והתפעולית הזו, המונעת על ידי הרוח החדשנית שלנו, אנו בטוחים שצים נמצאת בעמדה טובה למימוש משימתה לספק שירותי שילוח חדשניים ללקוחותיה כדי להתחרות בהצלחה בשוק, ולהניב תשואות מעולות לבעלי המניות".