סמן V וריטס והמשלוח בדרך

ק.א.ל: מפעילים רכבת אווירית של מטוסי מטען לישראל

ק.א.ל: מפעילים רכבת אווירית של מטוסי מטען לישראל

החברה הוסיפה השבוע 30% קיבולת לטיסותיה הסדירות לאירופה ארה״ב וסין והיא נערכת להמשך הגדלת הקיבולת לאור סגירתם של מרבית הקווים של טיסות הנוסעים.
22.03.20 / 17:30
ק.א.ל: מפעילים רכבת אווירית של מטוסי מטען לישראל
22.03.20
ק.א.ל: מפעילים רכבת אווירית של מטוסי מטען לישראל

חברת ק.א.ל, קווי אוויר למטען, מתגברת משמעותית את תדירות טיסותיה לאירופה ארה״ב וסין, על מנת להבטיח אספקה סדירה של סחורות למדינת ישראל בדרך האוויר. השבוע הוסיפה החברה 30% קיבולת לטיסותיה הסדירות לאירופה ארה״ב וסין והיא נערכת להמשך הגדלת הקיבולת לאור סגירתם של מרבית הקווים של טיסות הנוסעים. ק.א.ל הנה החברה היחידה בישראל המפעילה בעצמה מטוסים באמצעות טייסים ישראליים, והיא הגורם המוביל בארץ  בהטסת מטענים ייעודיים.

ק.א.ל. פועלת בשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה ורשויות התעופה להבטיח את רצף האספקה. מתקיימת התגייסות בלתי רגילה של עובדינו לטובת המבצע הזה. אני גאה להוביל את המאמץ הייחודי, יחד עם עובדי החברה וטייסיה, שותפינו העסקיים, מסופי המטען בנתב״ג, משלחים, יבואנים ויצואנים ואחרים. בשלב זה נראה כי השוק מקבל מענה הולם לצרכיו. אנו ערוכים להוספת טיסות נוספות אם נדרש לכך״. 

עוד נמסר מק.א.ל כי דרך מרכזה הלוגיסטי בבלגיה היא מסוגלת לקשר את לקוחותיה הישראלים למגוון יעדיה הקבועים של הקבוצה בארה״ב - ניו יורק, אטלנטה ויוסטון ובאירופה לאוסלו לרנקה ובנוסף גם לעיר ג׳נג-ג׳ואו Zhengzhou במרכז סין, שהוא יעד שאליו טסה החברה מספר פעמים בשבוע. כן מקושרת החברה לחברות מטען נוספות המאפשרות פתרונות אוויריים אל יעדים מובילים ברחבי העולם ומהם לישראל.  

ק.א.ל הינה חלק מקבוצת CHALLENGE הבינלאומית המפעילה ארבעה מטוסי מטען רחבי גוף מסוג ג׳מבו 747-400 שבבעלותה. עוד בבעלות הקבוצה, המתמחה בהובלת מטענים אוויריים מורכבים, מרכז לוגיסטי משוכלל המצוי בליאז׳, בלגיה, משם טסים מטוסי הקבוצה למגוון יעדים בארה״ב, אירופה, סין וכמובן ישראל. בנוסף פועלת הקבוצה בשיתוף פעולה עם חברות נוספות להטסת מטענים למגוון יעדים. 

עם הפסקת פעילות מטוסי המטען של אל על, הליך שהתרחש לפני כשנה, נותרה ק.א.ל כחברה הישראלית היחידה המפעילה בעצמה מטוסי מטען, זאת כמובן, לצד מתחרות זרות רבות הפוקדות את ישראל בשגרה.

מטוסי המטען הייעודיים, אחראים בשגרה לכ-50% מהובלת המטענים האוויריים לישראל וממנה, ועם ההפחתה המשמעותית בטיסות של מטוסי הנוסעים הם הפכו לצינור האווירי היחיד המקשר בין כלכלות ישראל והעולם. בעולם וגם בארץ ממוקדים המטענים האוויריים בסחורות בעלות רגישות גבוהה וכאלה שהגעתן דחופה, כמו תרופות, מכונות מורכבות, מזון טרי, דגים למשל וכל מטען קריטי אחר לרבות המוצרים הנמכרים באתרי המסחר השונים.