סמן V וריטס והמשלוח בדרך

KLM מציבה מטוס רחב גוף בטיסה היומית

KLM מציבה מטוס רחב גוף בטיסה היומית

חברת התעופה ההולנדית המפעילה טיסות יומיות מישראל לאמסטרדם הודיעה היום כי החל מ-29 במאי הנוסעים בקו אמסטרדם תל אביב ייהנו מחווית טיסה משודרגת במטוסי בואינג B777-200
05.03.23 / 13:59
KLM מציבה מטוס רחב גוף בטיסה היומית
05.03.23
KLM מציבה מטוס רחב גוף בטיסה היומית

חברת התעופה ההולנדית KLM המפעילה טיסות יומיות מישראל לאמסטרדם עם אפשרויות חיבור ליעדים נבחרים בכל העולם, הודיעה כי החל מ-29.5.23 הנוסעים בקו אמסטרדם תל אביב ייהנו מחווית טיסה משודרגת במטוסי בואינג B777-200 הנחשבים לבין הטובים והנוחים בעולם.

הטיסות עם מטוסי ה-B-777 יפעלו מדי יום, בהתאם ללוח הזמנים הרגיל של החברה, בין ה-29 במאי ועד 27 באוקטובר 2023.

 

אלון נטע, מנהל מסחרי אייר פרנס KLM בישראל מסר: ״KLM שמה בעדיפות ראשונה את רווחת הנוסעים בטיסותיה ומשקיעה משאבים רבים לשיפור חווית הנוסע. שדרוג המטוס בקו תל אביב אמסטרדם נועד לתמוך ולחזק את תנועת הנוסעים של החברה בישראל, הן למטרות עסקים והן למטרות נופש ולאפשר לנוסעים ליהנות מחווית טיסה משודרגת בקו לישראל. נתיב הטיסה בין הולנד וישראל משמש אנשי עסקים רבים שיוכלו להנות מעתה ממושב מיטה, ומרחב אישי גדול יותר התורם לחווית טיסה משודרגת בהתאם לצרכיהם העסקיים״.

 

מחברת KLM נמסר כי היא שואפת למלא תפקיד חשוב ביצירת עתיד בר-קיימא של תעשיית התעופה ומחויבת להפחית את פליטות הפחמן הדו חמצני ב-30% עד לשנת 2030.