סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אושרה סופית הפעלתם של רציפים 7 ו-8 בנמל המפרץ

אושרה סופית הפעלתם של רציפים 7 ו-8 בנמל המפרץ

אנייה ראשונה צפויה להיכנס לרציף מספר 7 כבר בימים הקרובים – אניית מטען כללי עם 21 אלף טון מטען. מי-האו צ׳יאנג, מנכ״ל נמל המפרץ: ״נמל המפרץ יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת לסייע במאמץ הלאומי לפתרון משבר העומס בנמלים״
28.04.22 / 19:26
אושרה סופית הפעלתם של רציפים 7 ו-8 בנמל המפרץ
28.04.22
אושרה סופית הפעלתם של רציפים 7 ו-8 בנמל המפרץ

נמל המפרץ קיבל אתמול מרשות הספנות והנמלים ומחנ״י את האישורים הסופיים לפרוק מטען כללי בשני הרציפים הפנויים בנמל המפרץ. על פי כתב ההסמכה וחוזה ההרשאה שנחתם עם נמל המפרץ, הרציפים שאושרו ישמשו לפריקה ולטעינת מטען כללי בלבד, על כל סוגיו.

 

מחברת נמל המפרץ SIPG נמסר כי האונייה הראשונה צפויה להיכנס לרציף מספר 7 שאורכו מגיע ל-445 מטר.

 

האנייה הראשונה שתיכנס לרציף 7 הינה אניית MV TAMREY S באורך של 176 מטרים המכילה 21 אלף טון של מטען כללי.

 

עוד נמסר מנמל המפרץ SIPG כי סוכני אוניה רבים פונים לנמל על מנת לתאם כניסה של אוניות מטען נוספות. במקביל, נמל המפרץ ממשיך להגדיל את קצב פריקת המכולות ברציף מספר 6 על פי תכנית ההפעלה המקורית של SIPG מפעילת נמל שנגחאי הגדול בעולם.

 

מדוברות נמל המפרץ SIPG נמסר כי בחודשים האחרונים פעל הנמל על מנת לפרוק ככל שניתן אוניות מטען כללי ברציף המכולות, תוך הפרעה מסוימת לפעילות פריקת המכולות בנמל. שילוב זה התאפשר בין היתר בזכות עובדי הנמל המסורים והטכנולוגיות המתקדמות הקיימות בנמל.

 

מי-האו צ׳יאנג, מנכ״ל נמל המפרץ, ציין כי ״נמל המפרץ יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת לסייע במאמץ הלאומי לפתרון משבר העומס בנמלים. זאת באמצעות פריקה יעילה, בטיחותית וברמת שירות גבוהה ככל הניתן״.