סמן V וריטס והמשלוח בדרך

חברת MSC ממשיכה לרכוש אניות יד-שנייה

חברת MSC ממשיכה לרכוש אניות יד-שנייה

סוכנות קלרקסון מדווחת כי MSC קנתה חמש אניות מכולה משומשות בחודש האחרון, זאת לאחר שרכשה כ-60 אניות במהלך עשרת החודשים האחרונים. דוח של אלפאליינר: חברות הספנות מעולם לא פנו לשוק האניות המשומשות בהיקפים כאלה
12.07.21 / 12:52
חברת MSC ממשיכה לרכוש אניות יד-שנייה
12.07.21
חברת MSC ממשיכה לרכוש אניות יד-שנייה

לאחר שהוסיפה כ -60 אניות יד שנייה לצי האניות שלה במהלך עשרת החודשים האחרונים, חברת הספנות MSC לא מראה סימנים כי היא מתכוונת להאט במסע הקניות להרחבת הצי שלה. לאחרונה דיווחו ברוקרים בתחום הספנות כי החברה רכשה חמש אניות מכולה נוספות.

סוכנות קלרקסון מדווחת כי MSC קנתה את האנייה Bomar Resolve של חברת על ידי בוריאליס ספנות שנבנתה בשנת 2005, בנפח של 2,474 TEU תמורת מחיר שטרם פורסם, וכן את אניית המכולה Spring Mas של חברת Temas Line בנפח של 2,475 TEU תמורת 29 מיליון דולר. האנייה נבנתה בשנת 2002.

בנוסף, קלרקסון מדווחת כי MSC רכשה מוקדם יותר החודש את האנייה Nordbaltic בנפח של 2,478 TEU, את האנייה Alabama בנפח של 4,250 TEU ואת האנייה Schubert בנפח של 4,431 TEU.

חברת אלפאליינר ציינה בדו״ח שפרסמה לאחרונה כי ״ההתרחבות יוצאת הדופן של צי האניות בבעלות של MSC בחודשים האחרונים הינה חסרת תקדים בהיסטוריה של שילוח המכולות, ומעולם חברות הספנות לא פנו לשוק האניות המשומשות (יד-שנייה) בהיקף כזה״.

עם ספר הזמנות מרשים ביותר, חברת MSC הינה בדרך לבצע מהפך ולהדיח את חברת מארסק הדנית ממקומה הראשון כחברת אניות המכולה הגדולה בעולם.