סמן V וריטס והמשלוח בדרך

הצפיפות בנמלי דרום סין מחמירה

הצפיפות בנמלי דרום סין מחמירה

במחוז גואנגדונג, מוקד ייצור וייצוא מרכזי בדרום סין, דווח על למעלה מ-150 מקרים של נגיף קורונה. יותר מ-50 אניות מכולה ממתינות לעגינה בדלתא של נהר הפנינה, שם ממוקמים הנמלים
13.06.21 / 16:23
הצפיפות בנמלי דרום סין מחמירה
13.06.21
הצפיפות בנמלי דרום סין מחמירה

הצפיפות בנמלי המכולות בדרום סין מחמירה ככל שהרשויות מגבירות את אמצעי החיטוי על רקע התלקחות במקרי COVID-19, מה שגורם לתור מצטבר הגדול ביותר מאז 2019.

במחוז גואנגדונג, מוקד ייצור וייצוא מרכזי בדרום סין, דווח על למעלה מ-150 מקרים של נגיף קורונה, מאז גל המקרים האחרון שהתרחש בסוף מאי, מה שגרם לממשל המקומי להגביר את מאמצי המניעה והבקרה שבולמים את יכולת התפוקה בנמלים.

נמלי גואנגדונג, כולל יאנטיאן, שקו, צ׳יוואן ונאנשה, פרסמו השבוע הודעות על השעיית אניות  מכניסה לנמלים ללא הזמנות מוקדמות והודיעו כי הם יקבלו הזמנות רק למכולות ביצוא תוך שלושה עד שבעה ימים לפני הגעת הספינות.

חברות ספנות גדולות הזהירו את הלקוחות מפני עיכובים בהגעת הסחורות, על שינויים בלוחות הזמנים בפקידות הנמלים והאפשרות כי אניות ידלגו על חלק מהנמלים.

חברת Ocean Network Express ONE הודיעה ביום רביעי כי טרמינל המכולות הבינלאומי של יאנטיאן ממשיך לפעול מתחת לקיבולת בגלל מגבלות עבודה הקשורות לקורונה בעוד שהגודש במסופי מכולות בשקו ובצ׳יוואן עלה ליותר מ-90% מהקיבולת.

חברת מארסק הודיעה ביום חמישי כי משך העיכובים הצפויים ביאנטיאן יגדל ל-16 יום מ-14 יום קודם לכן.

נכון ליום שישי, יותר מ-50 אניות מכולה ממתינות לעגינה בדלתא של נהר הפנינה, שם ממוקמים הנמלים. זאת בהשוואה לכ-20 אניות בתקופה המקבילה אשתקד ויותר מאשר בפברואר 2020, כאשר הנמלים היו משותקים בגלל התפרצות COVID-19 הראשונית בסין.