סמן V וריטס והמשלוח בדרך

חברת Poste Air Cargo חוזרת לפעילות בישראל

חברת Poste Air Cargo חוזרת לפעילות בישראל

חברת התעופה האיטלקית למטענים הודיעה כי תפעיל החל מה-4 בפברואר טיסת מטען שבועית אחת בקו מילאנו - ת״א - מילאנו במטוס מטען בואינג 737 ותספק טיסות המשך ליעדים באיטליה ובמזרח אירופה
05.02.24 / 08:46
חברת Poste Air Cargo חוזרת לפעילות בישראל
05.02.24
חברת Poste Air Cargo חוזרת לפעילות בישראל

חברת התעופה האיטלקית המשנעת מטענים באוויר חוזרת לפעילות בישראל עם מטוס מטען של בואינג 737. החברה, שהפסיקה את פעילותה בישראל עקב מתקפת ה-7 באוקטובר והלחימה שהתחוללה בעקבותיה, הודיעה שתפעיל החל מה-4 בפברואר טיסת מטען שבועית אחת בקו מילאנו - ת״א - מילאנו. הטיסה תפעל בימי ראשון, תנחת בנתב״ג בצהרי היום ותמריא מיד לאחר פריקה וטעינה, בסביבות השעה 13. 

 

הטיסה תספק ללקוחות היצוא והיבוא קיבולת מטען אווירי למילאנו והמשכים בכל רחבי איטליה ומזרח אירופה, עם שירות הכולל בקרת טמפ׳ ו-DG. 

 

מוטי ארבל, מנכ״ל סוכנות רום טופ אוויאיישן נציגת Poste Air Cargo בישראל, אמר בשיחה למערכת PORT2PORT כי: ״פוסטה חוזרת לפעילות בישראל עם מטוס מטען קטן בנפח קיבולת של 20 טון ו-100 מטר קוב. לפני ה-7 באוקטובר הם הפעילו כאן שתי טיסות בשבוע והם חוזרים בהדרגה לפעילות בנתב״ג ונקווה כי כשהשוק יתאושש הם יגדילו את תדירות הטיסות״.

 

אין כעת ביקוש גדול להובלת מטען באוויר בגלל ההיצע הנמוך? 

 

מוטי ארבל: ״יש ימים של ביקוש שיא ויש ימים של פחות. בסך הכל הכללי היצוא במדינת ישראל לתחושתי הולך ויורד. ובחודשים האחרונים הרמפות ריקות. אולי זה בגלל שהמשק לא מתפקד במאה אחוז, אולי זה בגלל שהלקוחות מעדיפים לקנות ממדינות שהם לא אזורי מלחמה. אני לא יודע לנתח את הסיבות אבל זה מה שאני מרגיש, אבל אם זה יימשך הרבה זמן זה בטח לא יעשה טוב לייצוא של מדינת ישראל״. 

 

חברת Poste Air Cargo נוסדה בשנת 1981 תחת השם Mistral Air והפכה לחלק מקבוצת Poste Italiane בשנת 2002. מאז 2018 החברה מתמקדת בפעולות הובלת מטען אווירי, שהיא ביצעה ברציפות מאז הקמתה, המייצגת את אורך החיים הארוך ביותר. במהלך 2022, העבירה Poste Air Cargo מעל 19,800 טון של דואר, חבילות ומטענים ברחבי הרשת, מה שהבטיח מדד סדירות של 99.8% ודייקנות (בתוך 15 דקות) של 96.9%. החברה מעסיקה למעלה מ-100 עובדים (כולל טייסים) ופועלת עם מטוסי מטען (בואינג 737), תומכת בלוגיסטיקה של מוצרי דואר ומסחר אלקטרוני, כמו גם בצרכים הלוגיסטיים האוויריים של מגזרים קריטיים מותאמים אישית.