סמן V וריטס והמשלוח בדרך

מארסק: שינויים בקווי השירות עקב המצב בים האדום

מארסק: שינויים בקווי השירות עקב המצב בים האדום

חברת הספנות הדנית הודיעה על שינויים והתאמות שהיא מבצעת בנתיבי הסחר של אסיה - אירופה וכן בסחר הטרנס-פסיפי, וזאת בשל המצב הביטחוני ההפכפך בים האדום ובמפרץ עדן
29.01.24 / 09:17
מארסק: שינויים בקווי השירות עקב המצב בים האדום
29.01.24
מארסק: שינויים בקווי השירות עקב המצב בים האדום

חברת מארסק הודיעה היום ללקוחותיה על שינויים והתאמות שבכוונת החברה לבצע בקווי השירות של החברה בנתיבי הסחר בין אסיה ואירופה וכן בסחר הטרנס-פסיפי. החברה ציינה בהודעתה כי עושה זאת בשל המצב בים האדום ובמפרץ עדן שהינו ״הפכפך ביותר כאשר כל המודיעין הזמין מאשר כי הסיכון הביטחוני נותר ברמה משמעותית״. 

 

מצ״ב השינויים בשירותי החברה: 

 

TP17: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בשני הכיוונים. עקב החריגה, שתוביל להארכת זמני הובלה, נוסיף כלי שיט נוסף. זה יתחיל מהמסע של Maersk Sana 408W שייצא מהונג קונג ב-18 בפברואר 2024.

 

TP12: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בחוף המזרחי של ארה״ב לאסיה וישמיט את סלאלה. זה ייושם מהמסע של Georg Maersk 403W היוצא בניוארק ב-25 בינואר 2024.

 

TP16: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה במעבר החוף המזרחי של ארה״ב לאסיה, כאשר התאמת החלונות תתחיל ממסע 407E של סרוג'ה לימה שייצא משיאמן ב-16 בפברואר 2024.

 

TP11: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בשני הכיוונים, כאשר התאמת החלונות תתחיל מהפלגת Maersk Saigon 407W היוצאת מסינגפור ב-22 בפברואר 2024.

 

בשירותים AE5, AE10, AE6 לא יהיו שינוי בנמלי הפקידה אלה אך החברה צופה זמני מעבר ארוכים יותר.

 

AE7: שירות זה ישמיט את הפקידה בנמל ג׳דה במסעו מזרחה. עבור לקוחות שמשתמשים בשירות זה עבור ג׳דה, הם יכוסו באמצעות אניית הזנה (פידר) WMED של הים האדום. 

 

AE55: שירות זה ישמיט את הפקידה בנמלי סלאלאה והמלך עבדאללה בסבב מזרחה, ובמקום זאת יפקוד את נמל קולומבו להמשך קישורים ליעדים באזור המזרח התיכון.

 

AE11: לשירות זה יהיו שינויים; הסיבוב החדש הוא צ'ינגדאו - בוסאן - נינגבו - שנגחאי - שיאמן - נאנשה - יאנטיאן - סינגפור - ולנסיה - ברצלונה - ג'ויה טאורו - פורט טנג'יר - סינגפור - יאנטיאן - צ'ינגדאו.

השינויים שנעשו בסיבוב מזרחה הם שפורט סעיד, המלך עבדאללה, אבו דאבי וג'בל עלי מושמטים. בפקידות  לכיוון מערב, פורט סעיד וג׳ויה טאורו מושמטים. מארסק תחליף את הסדר של ולנסיה וברצלונה ותוסיף את פורט טנג׳יר בסיבוב מזרחה.

 

AE12 לשירות זה יהיו שינויים. הרוטציה החדשה היא Xingang – Dalian – Busan – Ningbo – Shanghai – Shekou – Singapore – Port Said – Koper – Trieste – Rijeka – Trieste – Port Tangier – סינגפור – Xingang. השירות הזה ישמיט את הפקידה בנמל ג׳דה. בסבב לכיוון מזרח, השירות ישמיט את הפקידה בנמל המלך עבדאללה ופורט סעיד יוחלף בנמל ״ווסט מד״. הסיבוב האדריאטי נותר ללא שינוי.

 

AE15: ישנם שינויים בשירות זה. הרוטציה החדשה היא בוסאן – שנחאי – נינגבו – שקאו – סינגפור – פורט סעיד – יארימקה – איסטנבול – אסיפורט – פורט סעיד – אבו דאבי – ג'בל עלי – סינגפור – שקאו – בוסאן.

שירות זה ישמיט את נמל המלך עבדאללה ואת פיראוס בכיוון מזרח ומערב.