סמן V וריטס והמשלוח בדרך

מכל 3 מכולות מתעכבת בהגעתה

מכל 3 מכולות מתעכבת בהגעתה

הנתונים האחרונים של Ocean Insights מראים כי במקום שנפחי המטען יצטמצמו בהתאם לתקדים העונתי ההיסטורי, נרשמות רמות גוברות של ביקוש בתקופה שרואה בדרך כלל ירידה בהיקפים
27.01.21 / 18:25
 מכל 3 מכולות מתעכבת בהגעתה
27.01.21
מכל 3 מכולות מתעכבת בהגעתה

למעלה מ-1 מכל שלוש מכולות ברחבי העולם מתעכבת, ובעגה המקצועית ״Rolled Over״., וזאת על רקע אתגרים חסרי תקדים בשרשרת האספקה ​​שפוגע בקהילת הספנות.

הנתונים הסטטיסטיים האחרונים של עיכוב המטען שפרסם Ocean Insights מראים כיצד השוק ״השורי״ בתחום המכולות גורמת לבלגן רציני בשוק, עם עיכובים שהולכים ועולים ונרשמים בכל הנמלים המרכזיים במהלך חודש דצמבר.

הנתונים האחרונים של Ocean Insights מראים כי במקום שנפחי המטען יצטמצמו בהתאם לתקדים העונתי ההיסטורי, נרשמות רמות גוברות של ביקוש בתקופה שרואה בדרך כלל ירידה בהיקפים. כמו כן, החיפוש אחר מכולות זמינות הפך לקשה ביותר בחודשים האחרונים.

״מתוך 20 הנמלים הגלובליים שעבורם Ocean Insights אוסף נתונים, 75% רשמו עלייה ברמות המטען ׳המתגלגל׳ בדצמבר בהשוואה לחודש הקודם. נמלי שטעון מרכזיים כמו פורט קלאנג במלזיה וקולומבו בסרי לנקה רשמו 50% או יותר מהמטען מעוכב, כאשר מרכז הטעינה הגדול בעולם בסינגפור והנמלים העיקריים המובילים כמו שנחאי ובוסאן מגלגלים יותר משליש ממכולותיהם, בחודש שעבר״, אמר ג׳וש ברזיל, מנהל התפעול הראשי של Ocean Insights.

מומחים בתעשיית הספנות מזהירים כעת כי גל העלייה בנפח המטענים עשוי להימשך גם בשנת 2021, עם סבירות גבוהה שהתנאים השוררים יימשכו לאורך המחצית הראשונה של השנה.