סמן V וריטס והמשלוח בדרך

ענקית הספנות MSC מתרחבת בפעילות המטען באוויר

ענקית הספנות MSC מתרחבת בפעילות המטען באוויר

בימים אלו השלימה ענקית הספנות את רכישת חברת AlisCargo Airlines ממילאנו. במהלך השנה הקרובה יעמדו לרשות MSC Air Cargo חמישה מטוסי מטען רחבי גוף
09.08.23 / 12:05
ענקית הספנות MSC מתרחבת בפעילות המטען באוויר
09.08.23
ענקית הספנות MSC מתרחבת בפעילות המטען באוויר

ענקית הספנות MSC, באמצעות חברת הבת MSC Air Cargo, רכשה את רוב המניות של AlisCargo Airlines, חברת הובלה אווירית שבסיסה במילאנו. הצדדים אישרו כי העסקה היא צעד ראשון לקראת רכישת 100% מחברת AlisCargo Airlines על ידי MSC, שצפויה להתרחש בתחילת 2024, לאחר ש-AlisCargo Airlines תתחיל לפעול עם קליטת מטוס בואינג 777F.

 

עסקה זו מהווה צעד נוסף להמשך פיתוח הפעילות של MSC Air Cargo ויוצרת שער כניסה ונקודת מעבר אירופאית כחלק מסל הפתרונות עבור מטען אווירי באמצעות MSC.

 

כאמור, חברת MSC רכשה את המניות מקבוצת Leali, בראשות דומניקו אלסיד ליאלי שבעבר ייסד בהצלחה את חברת אייר דולומיטי ובשנת 2019 הקים את AlisCargo Airlines.

 

נציין כי MSC Air Cargo בונה את היצע המטען האווירי שלה באמצעות שותפויות רבות עם סוכני מטען. MSC Air Cargo מספקת פתרון משלים לשירותי השילוח המרכזיים של MSC ומפעילה שני מטוסים המנוהלים על ידי Atlas Air Worldwide בין אירופה, מרכז אמריקה ואסיה ותוסיף שניים נוספים בששת החודשים הקרובים.

 

לאחר השלמת העסקה עם AlisCargo Airlines, לחברת MSC Air Cargo יהיה רישיון הפעלה חדש וצי של חמישה מטוסים רחבי גוף במהלך 12 החודשים הקרובים.