סמן V וריטס והמשלוח בדרך

ישראייר תקלוט שני מטוסי איירבוס 320

ישראייר תקלוט שני מטוסי איירבוס 320

ישראייר מממשת את התוכנית האסטרטגית שלה ותחכור באמצעות חכירה יבשה שני מטוסים שייקלטו במהלך 2024. לאחר מכן צי המטוסים של החברה צפוי לעמוד על סך של כ-11 מטוסים. אורי סירקיס מנכ״ל ישראייר: פועלים לחזק את היכולות והמעמד העולמי שלנו בשוק התיירות והתעופה
07.08.23 / 07:54
ישראייר תקלוט שני מטוסי איירבוס 320
07.08.23
ישראייר תקלוט שני מטוסי איירבוס 320

חברת ישראייר גרופ שמחה לעדכן כי דירקטוריון החברה קיבל החלטה אסטרטגית נוספת שיש בה בכדי לקדם את עסקי ישראייר, כאשר אישר לה להתקשר עם חברה זרה שאינה קשורה לבעל השליטה ו/או למי מנושאי המשרה בהסכמים לקליטת 2 מטוסי 320איירבוס נוספים באמצעות חכירה יבשה. 

 

לדברי אורי סירקיס מנכ״ל ישראייר: ״אנו פועלים לפי מתווה אסטרטגי אשר מורכב מכמה נדבכים שמטרתם צמיחה משמעותית בפעילות החברה וניצול המעמד שלנו בעולם התיירות והתעופה הגלובלי . אחד מהנדבכים הללו הוא הגדלת צי המטוסים שלנו ואני שמח שאנחנו גדלים בעוד שני מטוסים שמטרתם גם תרומה כלכלית משמעותית, המשך צמיחת החברה הגדלת התפוקה והיקף המוצרים המוצעים לציבור לקוחותינו תוך מתן מענה לביקושים הגדלים למוצרים שלנו. אנו פועלים בתקופה האחרונה לחזק את היכולות והמעמד העולמי שלנו בשוק התיירות והתעופה ולנצל את הניסיון האדיר של החברה הן בישראל והן בחו״ל על ידי תכנית אסטרטגית סדורה הבנויה גם מרכישת נדל״ן מלונאי ביעדי ישראייר, חכירת מטוסים והטמעה של מערכות דיגיטליות מובילות בתחום, לרבות הטמעת מערכת לניהול תשואה ומערכת הזמנות וצ׳ק אין״. 

 

ככל שהעסקה תצא לפועל אז צי המטוסים יעמוד על כ-11 מטוסים, מתוכם יופעלו 8 מטוסי איירבוס 320A בהפעלה עצמית והיתר בדרך של חכירה רטובה. בהתאם למתווה המסחרי שמקודם, שני מטוסים אלו צפויים להיקלט במהלך שנת 2024. תקופת החכירה עבור כל אחד משני המטוסים אמורה להיות עד ל- 8 שנים קרי, עד לשנת 2032. עלות החכירה החודשית עבור כל מטוס היא כנהוג בענף. 

 

בנוסף, על ישראייר יהיה להפקיד פיקדון עבור כל אחד מהמטוסים, סכום זה אינו מהותי ואף נהוג בהסכמים מסוג זה. על מנת לענות על הדרישות התפעוליות אשר עתידות לנבוע מהגדלת צי המטוסים, כמובא לעיל, הדירקטוריון אף אישר לישראייר לפעול לקליטת טייסים ודיילים נוספים. 

 

יצוין כי החלטה זו של הדירקטוריון היא חלק מהתוכנית האסטרטגית של ההנהלה לאיתור הזדמנויות עסקיות אשר נועדו להמשיך לתרום ולחזק את המשך הצמיחה העסקית של ישראייר. האמור בא לידי ביטוי הן ברכישת החזקות בחברות אסטרטגיות לפעילות ישראייר, הן ברכישת החזקה בנדל"ן מלונאי ביעדי ישראייר והן הטמעה של מערכות דיגיטליות מובילות בתחום שבידיהן לתרום להתייעלות התפעולית של ישראייר, לרבות הטמעת מערכת לניהול תשואה ומערכת הזמנות וצ׳ק אין חדשה. ההנהלה סבורה כי יש באמור בכדי לאפשר לישראייר לצמוח, להגדיל את התפוקה והיקף המוצרים המוצעים לציבור לקוחותיה, וכן לתת מענה לביקושים למוצריה.