סמן V וריטס והמשלוח בדרך

כלי חדש דיגיטלי להזמנת מטענים בין חברות תעופה

כלי חדש דיגיטלי להזמנת מטענים בין חברות תעופה

חברות תעופה יוכלו כעת להציע את השירותים של שותפי הביניים שלהם בפורטל הזמנת הובלה אווירית של WebCargo. ״באמצעות חיבור דיגיטלי, חברות תעופה יכולות לשפר את ניצול הקיבולת שלהן, להרחיב את הכיסוי העולמי וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות״
26.07.23 / 15:25
כלי חדש דיגיטלי להזמנת מטענים בין חברות תעופה
26.07.23
כלי חדש דיגיטלי להזמנת מטענים בין חברות תעופה

חברות תעופה יוכלו כעת להציע את השירותים של שותפי הביניים שלהם בפורטל הזמנת הובלה אווירית של WebCargo by Freightos בעקבות פיילוט שבוצע על ידי Qatar Airways Cargo בטיסת ITA Airways.

 

פלטפורמת ההזמנות פרייטוס ציינה כי בתעשיית נסיעות הנוסעים כ-10% מכל המסלולים מכילים שיתוף קוד. Freightos מסרה כי ה-interlining במטען אווירי נמצא בשימוש נמוך מכיוון שהתהליך הוא ידני ויכול להימשך 24-48 שעות עד להשלמתו.

 

״באמצעות חיבור דיגיטלי, חברות תעופה יכולות לשפר את ניצול הקיבולת שלהן, להרחיב את הכיסוי העולמי וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות״, נמסר מהחברה.

 

מנכ״ל WebCargo by Freightos, אמר: ״להמתין יומיים על מנת לתמחר ולהזמין מטען שיכול להקיף את העולם תוך פחות מיממה פשוט לא עובד. הפונקציונליות החדשה מפגישה בין שני ספקים ללא שום תיעוד עדכני של חיבור ביניהם, מה שממחיש את הכוח של המוצר החדש״.

 

הזמנה אלקטרונית Interline ב-WebCargo זמינה גם לחברות תעופה שעדיין אינן מציעות הזמנות אלקטרוניות ב-WebCargo.

 

מנהל הפיתוח העסקי הבכיר של WebCargo עבור interline ו-charter הסביר כי חברות תעופה יכולות להירשם לפלטפורמת האינטרליין כקונים, מוכרים או שניהם, בין אם הן אחת מיותר מ-40 חברות התעופה שכבר נמצאות ב-WebCargo. ״אם הם נרשמים כקונה, אין צורך באינטגרציות - הם יכולים פשוט ובקלות להזמין קיבולת מחברות תעופה המוכרות באותה קלות כמו אלפי המשלחים שאנחנו כבר עושים. חברות תעופה שמתכננות למכור קיבולת אכן יצטרכו לעבור את שלב האינטגרציה של ה-API אך גם תהיה לה אפשרות למכור קיבולת רק לחברות תעופה אחרות אם הן אינן מעוניינות להשתמש בפלטפורמה כדי למכור למשלחים. הפלטפורמה תוכננה כדי לספק למשתמשי חברות התעופה גמישות מלאה להשתמש בה בהתאם לצרכיהם״.