סמן V וריטס והמשלוח בדרך

רשת ONE הכריזה על שירות שבועי חדש בין ישראל – אדריאטי

רשת ONE הכריזה על שירות שבועי חדש בין ישראל – אדריאטי

מדובר בשירות הזנה שבועי המחבר בין האדריאטי, ישראל, מצרים ויוון, שיספק שער כניסה ויציאה חדש ללקוחות באירופה והמזרח התיכון. סוכנות קראון שיפינג: השירות ימשיך לחבר את ישראל דרך נמל דמיאטה שבמצרים לנמלים ויעדים רבים בעולם
24.07.23 / 08:34
רשת ONE הכריזה על שירות שבועי חדש בין ישראל – אדריאטי
24.07.23
רשת ONE הכריזה על שירות שבועי חדש בין ישראל – אדריאטי

 רשת ONE (Ocean Network Express) הכריזה על הרחבת השירותים מ/אל ישראל. השירות החדש - שירות AIB - יחבר את הים האדריאטי לישראל ומספק שער ללקוחות באירופה ובים התיכון. מדובר בשירות הזנה (פידר) שבועי המחבר בין האדריאטי, ישראל, מצרים ויוון, ויספק שער כניסה ויציאה חדש ללקוחות באירופה והמזרח התיכון. כשירות ייחודי של רשת וואן השירות צפוי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של הרשת עם שירות אמין ואיכותי שעומד בלוח הזמנים. 

 

מסוכנות קראון שיפינג, המייצגת את רשת ONE בישראל, נמסר כי ״השירות הייחודי מחבר את הים האדריאטי לישראל ומספק שער ללקוחות באירופה ובים התיכון. כמו כן, השירות ימשיך לחבר את ישראל דרך נמל דמיאטה שבמצרים לנמלים ויעדים רבים בעולם, כפי שהיה עד היום וזאת בנוסף לשירותים הקיימים והישירים לישראל, שימשיכו במתכונת הרגילה במסגרת שירות ה-MD3״.

 

עוד נמסר מסוכנות קראון שיפינג כי לחברת הספנות ONE יש מגוון רחב של שירותים שפוקדים את נמל דמיאטה והם מעניקים כיסוי לנמלים באסיה, הודו, צפון אמריקה, צפון אירופה, סקנדיביה, טורקיה והים התיכון.

 

נזכיר כי רשת ONE נוסדה משילוב כוחות של שלוש חברות ספנות יפניות בהן K LineMOL, ו-NYK, והיא עוסקת בשינוע מכולות בלבד. הרשת נהנית מצי של אניות מכולה בעל נפח כולל של 1.55 מיליון TEU.

 

תחילת השירות החדש AIB מחיפה ואשדוד לאדריאטי יהיה ב-14 באוגוסט 2023.


סבב השירות יהיה כדלקמן:


דמיאטה - חיפה – אשדוד – דמיאטה - קופר – טריאסטה – ונציה – אנקונה – פיראוס – אלכסנדריה – דמיאטה

 

על פי לוח הזמנים השירות יפקוד את נמל חיפה מדי יום ראשון ואת נמל אשדוד בימי שני ויצא משם להפלגה אל עבר נמל דמיאטה ביום שלישי.