סמן V וריטס והמשלוח בדרך

ענקית הספנות ONE משיקה את קו ״ישראל אקספרס״

ענקית הספנות ONE משיקה את קו ״ישראל אקספרס״

ענקית הספנות היפנית ONE תחל בפעילות פידר בין נמלי חיפה ואשדוד ונמל דמיאטה במצרים. יו״ר דירקטוריון נמל חיפה, ד״ר רון מלכא: ״אנו רואים את הפירות הראשונים של כניסתה של קבוצת אדאני ההודית לנמל חיפה״
01.05.23 / 15:31
ענקית הספנות ONE משיקה את קו ״ישראל אקספרס״
01.05.23
ענקית הספנות ONE משיקה את קו ״ישראל אקספרס״

ברת הספנות היפנית ONE, מהמובילות בעולם בתחום הובלת מכולות, ושותפה עסקית של חברת הענק ההודית אדאני, הכריזה על השקת שירות פידר חדש בין נמלי ישראל – חיפה ואשדוד – לבין ה״האב״ שלה במצרים – נמל דמיאטה. החברה, שפוקדת את נמל אשדוד עם שירות ישיר מהמזרח עם שירות MD3, תתחיל למעשה לפקוד לראשונה באמצעות שירות הפידר השבועי את נמל חיפה.

 

הקו החדש, שיפקוד מידי שבוע את נמלי חיפה ואשדוד, לפי סבב הפקידה: דמיאטה – חיפה – אשדוד -דמיאטה, יאפשר יבוא ויצוא מ/אל נמלי חיפה ואשדוד ליעדים רבים ברחבי העולם, וזאת דרך נמל דמיאטה שבמצרים הנמצא לחופי הים התיכון סמוך לכניסה לתעלת סואץ. חברת הספנות היפניתONE  תשיק את הקו החדש שייקרא ״ישראל אקספרס״, כאשר האנייה הראשונה בקו אניית פידר בנפח של כ-800 TEU – האנייה MITO - תגיע לחיפה כבר הלילה, יום ו׳ (28 באפריל).

 

יו״ר דירקטוריון נמל חיפה, ד״ר רון מלכא: ״אנו רואים את הפירות הראשונים של כניסתה של קבוצת אדאני ההודית לנמל חיפה, וממשיכים לקדם את נמל חיפה כנמל הלאומי של מדינת ישראל, וכנמל היעיל בישראל בשינוע מכולות. הקו החדש פותח את ישראל ליעדים נוספים ברחבי העולם ומגביר את התחרות. קבוצת אדאני - גדות ממשיכה קדימה ביישום תוכניותיה במלוא המרץ בפתיחת קווי סחר ושרשראות אספקה נוספים אשר יביאו להגברת התחרות ולהורדת יוקר המחייה בישראל״.

 

משה בן חמו, מנהל השיווק והמכירות בקראון שיפינג: ״מדובר בקו חדש שהולך לתת שירות לנמל חיפה – מה שטרם נעשה עד היום, ואנחנו גם מתכוונים להרחיב את השירותים שלנו מכל רחבי העולם לישראל ומישראל – שירותים שיהיו ייחודיים לרשת ONE. לשירות הקיים MD3 באשדוד מהמזרח הצטרף שירות ׳פידר׳ שייתן למעשה לקהל היבואנים והיצואנים הישראלי אפשרויות נוספות מהמזרח הרחוק, בייצוא להודו, ולארה״ב. מדובר בשירות פידר שבועי עם חלונות שיצא מחיפה בימי שישי ובימי שלישי מאשדוד לנמל דמיאטה״.

 

נציין שהסוכנת של ONE בישראל הינה חברת קראון שיפינג, שהיא שותפות בין לוסי בורכרד ספנות למנו ספנות.