סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אושרו התקנות שיקלו בייבוא תמרוקים לישראל

אושרו התקנות שיקלו בייבוא תמרוקים לישראל

ועדת הבריאות של הכנסת אישרה את התקנות שיאפשרו להקל משמעותית ברגולציה ולהוציא לפועל את רפורמת התמרוקים. שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: ״יום חשוב מאוד במאבק ביוקר המחיה, אומץ הכלל שקבענו והוא שמה שטוב לאירופה - טוב לישראל״
28.03.23 / 15:40
אושרו התקנות שיקלו בייבוא תמרוקים לישראל
28.03.23
אושרו התקנות שיקלו בייבוא תמרוקים לישראל

ועדת הבריאות של הכנסת אישרה לפני זמן קצר את התקנות שיקלו בייבוא תמרוקים לישראל ובכך להגביר את התחרות ולהוריד מחירים. הוועדה אימצה את המדיניות של שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת לפי העיקרון שמה שטוב לאירופה - טוב לישראל. משמעות ההחלטה היא הפחתה ברגולציה כך שתתאפשר הכנסת מוצרי תמרוקים לישראל לפי התקינה האירופאית וללא צורך בתקנות יוצאות דופן ובכך תתאפשר הזלת העלויות לצרכן. הדיון נמשך חמש שעות ובסופו בוטלו רוב התקנות הייחודיות לישראל.

 

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: ״אני מודה למ״מ שר הבריאות יואב בן צור, למנכ״ל משרדי אמנון מרחב ולמנכ״ל המשרד משה בר סימן טוב, לחברי ועדת הבריאות של הכנסת בראשות חברי ח״כ אוריאל בוסו על החלטה היסטורית שתאפשר לממש את המדיניות שלנו, להפחית רגולציה, להגביר תחרות - ולהוריד מחירים. בלתי נתפס שאזרחי ישראל ישלמו פי כמה על מותרים שנמכרים באירופה במחירים נמוכים בהרבה, והכל בגלל עודף רגולציה מיותר. המדיניות שלי קובעת שמה שטוב לאירופה טוב גם לישראל, גם באיכות וגם במחיר״.