סמן V וריטס והמשלוח בדרך

צים משיקה שת״פ עם 40Seas למתן פתרונות מימון דיגיטליים

צים משיקה שת״פ עם 40Seas למתן פתרונות מימון דיגיטליים

שילוב פתרון המימון הדיגיטלי הגמיש של 40Seas בצים וב-Ship4wd יאפשר ללקוחות לדחות את התשלום בגין הובלות מטען לתקופה של עד 90 יום ממועד החשבונית, וכן לנצל אשראי למימון מטענים. אלי גליקמן, מנכ״ל צים: ״מצפים לעבוד יחד לפריצת גלובלית ולהסרת חסמי מימון״
27.06.23 / 12:27
צים משיקה שת״פ עם 40Seas למתן פתרונות מימון דיגיטליים
27.06.23
צים משיקה שת״פ עם 40Seas למתן פתרונות מימון דיגיטליים

צים הודיעה על השקת שיתוף הפעולה של החברה עם 40Seas, פלטפורמה למימון סחר בינלאומי, לשילוב פתרון המימון הדיגיטלי והגמיש של 40Seas באתר צים, וכן באתר Ship4wd, חברת-הבת זוכת הפרסים של צים לשילוח מטען בין לאומי דיגיטלי.

 

השקה זו משקפת את מחויבותה של צים לקדם את ענף הספנות המסורתי לעידן הדיגיטלי, ולהרחיב את סל האפשרויות הניתן ללקוחות תוך הצעת חווית משתמש דיגיטלית, המאפשרת להם גישה מהירה לפתרונות מימון העונים על צרכי האשראי שלהם. השירות החדש יושק בהדרגה, ראשית בארה״ב, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, בלגיה, הולנד ואוסטרליה, ויורחב למדינות נוספות בהמשך.

 

שילוב פתרון המימון הדיגיטלי הגמיש של 40Seas בצים וב-Ship4wd יאפשר ללקוחות לדחות את התשלום בגין הובלות מטען לתקופה של עד 90 יום ממועד החשבונית, וכן לנצל אשראי מחברת 40Seas למימון מטענים, בכפוף לעמידה בתנאים.

 

על רקע אי-היציבות המקרו-כלכלית והעליה בהוצאות המימון, עסקים קטנים ובינוניים העוסקים בסחר בינלאומי מתקשים לשמור על תזרים המזומנים שלהם. צים ו-40Seas שואפות לסייע ליבואנים וליצואנים קטנים ובינוניים לגשר על פער המימון הזה. עם הצגת הרעיון החדשני של Ship Now. Pay Later, על ידי צים ו- 40Seas מאפשרות ליצואנים לקבל תשלום מיידי עם ביצוע המשלוח, ומציעה ליבואנים מסלולי תשלום נדחה, כך שיוכלו להגדיל את נפח הפעילות במסגרת מחזור המכירה, ללא ניצול מסגרות אשראי קיימות.

 

מוקדם יותר השנה השתתפה צים בסבב גיוס seed בסך 11 מיליון דולר של 40Seas, וכן העניקה ל-40Seas מסגרת אשראי של עד 100 מיליון דולר להרחבת פעילותה ליצואנים ויבואנים.

 

אלי גליקמן, מנכ״ל ונשיא צים, אמר: ״אנו מברכים על הרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם 40Seas, המהווה המשך מימוש ההתחייבות שלנו לספק חווית שירות הממוקדת בלקוח. במסגרת זו אנו מציעים פתרון מובנה שישנה מן היסוד את הגישה של הלקוחות שלנו ברחבי העולם לפתרונות מימון, תוך פיתוח אפיקי פעילות המשלימים את פעילות הליבה של החברה בענף הספנות. הן צים והן 40Seas מאמינות בקידום חדשנות דיגיטלית בענף ההובלה הימית, ואנו מצפים לעבוד יחד לפריצת גבולות ולהסרת חסמי מימון לסחר בינלאומי״.

 

אייל מולדובן, מנכ״ל 40Seas ואחד ממייסדי החברה, אמר: ״אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם צים, חברה מובילת שוק שתמכה בחזון שלנו החל מתחילת דרכנו. שילוב כוחות בפלטפורמת מימון סחר כמו 40Seas, ביחד עם חברת הובלה ימית גדולה כמו צים וחברת שילוח דיגיטלי דינמית כמו Ship4wd, מאפשר לנו לקדם באופן משמעותי את המהפכה בעולם הלוגיסטיקה הגלובלית. בנוסף לכך, המומחיות הרחבה של צים בסחר בינלאומי, המעמד החזק שלה בשוק וקשריה הקרובים עם שחקנים בענף, יהוו גורמים משמעותיים ביותר בהאצת ההתרחבות הגלובלית של 40Seas״.

 

40Seas היא חברת פינטק המספקת פלטפורמה למימון סחר בינלאומי, שנוצרה במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים העוסקים במסחר גלובלי. החברה מיישמת טכנולוגיה מבוססת-נתונים להצעת מסלולי תשלום גמישים במטרה לשבש את מערכת מימון הסחר המסורתית, לשם מתן גישה מהירה, זולה וקלה יותר להון חוזר עבור כל השחקנים בשרשרת האספקה – יבואנים, יצואנים, חברות שילוח בינלאומי וחברות מיקור.