סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אמירייטס: הסכם שותפות עם קניה איירוויז

אמירייטס: הסכם שותפות עם קניה איירוויז

הסכם שותפות אינטר-ליין שיאפשר ללקוחותיהן גישה ליעדים חדשים עם הקווים של שתי החברות התעופה במסלול אחד. הסכם השותפות יציע אפשרויות טיסה נוספות בין אפריקה למזרח התיכון
15.06.23 / 15:23
אמירייטס: הסכם שותפות עם קניה איירוויז
15.06.23
אמירייטס: הסכם שותפות עם קניה איירוויז

חברות התעופה אמירייטס (Emirates) וקניה איירווייז (Kenya Airways) הודיעו על הסכם שותפות אינטר-ליין שיאפשר ללקוחותיהן גישה ליעדים חדשים עם הקווים של שתי החברות התעופה במסלול אחד. ההסכם החדש יספק ללקוחות אפשרויות טיסה נוספות, כמו גם צק-אין לכבודה ישירות ליעדם הסופי.

 

לקוחות אמירייטס יוכלו כעת לטוס ל-28 יעדים בקווים שמפעילה קניה איירווייז דרך ניירובי כשער ליעדים כמו נמפולה, בנגי, בוג'ומבורה, קיגאלי, דזאודזי, לובומבאשי, קינשאסה, קילימנג'רו, ג'ובה, זנזיבר ויעדים רבים נוספים ברחבי אפריקה. בנוסף, כחלק מההסכם, נוסעי אמירייטס הנוסעים דרך דובאי יכולים גם להזמין כרטיס טיסה למומבסה, אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בקניה.

 

באופן דומה, נוסעי קניה איירווייז הנוסעים מניירובי ומומבסה יוכלו כעת לגשת לקווים שמפעילה אמירייטס ולהתחבר בצורה חלקה דרך דובאי ל-23 יעדים ברחבי מערב ודרום אסיה, המזרח הרחוק, האוקיינוס ההודי והמזרח התיכון – בהם סינגפור, טוקיו, בנגקוק, אחמדאבאד, ביירות, הונג-קונג, ג׳קרטה, סיאול ונוספים.

 

עדנאן קזים (Adnan Kazim), המנהל המסחרי הראשי באמירייטס, אמר: ״אנו שמחים לחתום על השותפות הראשונה שלנו עם חברת הדגל של קניה. קניה היא שער אסטרטגי ברשת הנתיבנים שלנו באפריקה, וההסכם החדש ישפר את חווית הקונקשן ללקוחותינו ויספק להם יותר אפשרויות טיסה ברחבי היבשת. אנו מצפים להעמיק את מערכת היחסים שלנו עם קניה איירווייז, להציע הזדמנויות נוספות ולחזק קשרים עם לקוחות שתי החברות״.

 

״שותפות זו תפתח את השער עבור לקוחותינו ותספק את שאיפתנו להגדיל את החיבור שלנו בין אפריקה למזרח התיכון באמצעות המרכז של אמירייטס בדובאי. שותפויות כאלה הן מפתח בענף תעופה המאפשר לנצל את הגודל והיעילות של שתי החברות כדי לספק ללקוחות אפשרויות טיסה חלקות יותר״, הוסיף ג׳וליוס תאירו (Julius Thairu), סמנכ״ל מסחר ולקוחות בקניה איירווייז.

  

אמירייטס החלה את פעילותה בקניה עם השקת הטיסות בין ניירובי לדובאי בשנת 1995, ומאז היא הגדילה בהתמדה את נפח הקו ל-14 טיסות שבועיות, לאחר שהטיסה יותר מ-5 מיליון נוסעים לאורך השנים. אמירייטס היא גם חברת התעופה היחידה המשרתת את קניה עם תאי מחלקה ראשונה פרטיים וסגורים, ומציעה ללקוחות פרימיום חוויה מעולה בכל שלב במסע שלהם.

 

קניה איירווייז השיקה לאחרונה טיסות ישירות בין מומבסה לדובאי ומציעה ללקוחות 4 טיסות שבועיות. הטיסה מנמל התעופה הבינלאומי מוי שבמומבסה הפכה למוקד השני, מלבד נמל התעופה הבינלאומי ג'ומו קניאטה שבניירובי, דרכו נוסעים יכולים להגיע ישירות לאיחוד האמירויות. קניה איירווייז מפעילה כיום 10 טיסות שבועיות לדובאי מניירובי באמצעות שילוב של מטוסי B737-800 ודרימליינר B787-800.