סמן V וריטס והמשלוח בדרך

טיסת בכורה לחברת התעופה הסעודית החדשה

טיסת בכורה לחברת התעופה הסעודית החדשה

יעד החברה הוא להפעיל טיסות ליותר מ-100 יעדים ברחבי העולם עד שנת 2030. מנכ״ל ריאד איירליינס, טוני דאגלס, הצהיר כי החברה מנהלת מגעים עם איירבוס ובואינג בנוגע להזמנה גדולה של מטוסים צרי גוף
07.06.23 / 08:57
טיסת בכורה לחברת התעופה הסעודית החדשה
07.06.23
טיסת בכורה לחברת התעופה הסעודית החדשה

ביום שני המריאה הטיסה הראשונה של חברת ״ריאד איירליינס״ הסעודית, ובכך הושקה בפועל פעילותה של חברת התעופה הסעודית החדשה. טיסה זו נועדה לצורכי קידום החברה החדשה באמצעותה סעודיה מתכוונת להתחרות בחברות תעופה מובילות, בעיקר מהאמירויות וקטר, וזאת במסגרת תכנית הרפורמה הכלכלית של סעודיה הידועה בשם ״חזון 2030״.

 

יעד החברה הוא להפעיל טיסות ליותר מ-100 יעדים ברחבי העולם עד שנת 2030. ביום ראשון חשפה החברה את המטוס הראשון שלה וכתבה בציוץ בטוויטר ״המטוס שלנו נכנס להיסטוריה משעריה הרחבים ביותר, עם כל הפאר והזוהר שלו״.

 

מאז הקמתה במרץ האחרון, התקשורת הסעודית דיווחה כי חברת התעופה הסעודית החדשה הגישה בקשה לרכישת 72 מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר. בנוסף היא קיבלה יותר מ-300,000 בקשות עבודה מ-182 מדינות ברחבי העולם. בהקשר זה, מנכ״ל ריאד איירליינס, טוני דאגלס, הצהיר השבוע כי החברה מנהלת מגעים עם איירבוס ובואינג בנוגע להזמנה גדולה של מטוסים צרי גוף.