סמן V וריטס והמשלוח בדרך

איחוד האמירויות: התאוששות בענף התעופה

איחוד האמירויות: התאוששות בענף התעופה

על פי הנתונים פעילות מגזר התעופה מגיעה ל-72% בהשוואה למצב טרום מגיפת הקורונה. מנכ״ל רשות התעופה האזרחית העריך כי שיעור הצמיחה יגיע השנה ל-25% לפחות בהשוואה לשנה שעברה
22.02.22 / 07:32
איחוד האמירויות: התאוששות בענף התעופה
22.02.22
איחוד האמירויות: התאוששות בענף התעופה

מגזר התעופה באיחוד האמירויות התאושש ורמת הפעילות שלו מגיעה ל-72% בהשוואה למצב טרום מגיפת קורונה. כך לפי OAG International, חברה המספקת נתונים בנושא שדות התעופה וחברות התעופה. מהנתונים עולה כי קיבולת המושבים באיחוד האמירויות הסתכמה במהלך השבוע האחרון ב-1.062 מיליון מושבים, לעומת 1.466 מיליון מושבים בתקופה המקבילה בשנת 2019. עוד עולה מהנתונים שקיבולת המושבים עלתה על בסיס שבועי ב-0.6% לעומת השבוע הראשון של החודש. אם קצב הצמיחה יימשך, פעילות ענף התעופה תגיע לרמות טרום-מגיפה במהלך הרבעון הראשון של השנה.

 

גורמים הפועלים בענף הנסיעות והתעופה באמירויות הסבירו כי חזרת חברות בינלאומיות לעבודה בשדות התעופה של המדינה, במיוחד נמלי התעופה של דובאי, אבו דאבי ושארג׳ה, היא בין הגורמים ששיחקו תפקיד מרכזי במהירות ההתאוששות של מגזר התעופה המקומי.

 

מנכ״ל רשות התעופה האזרחית באמירויות, סייף אל-סווידי, הגיב לנתונים ואמר שהתנועה האווירית באמירויות רשמה עלייה ״יוצאת דופן״ בפעילות במהלך הרבעון האחרון של השנה שעברה, והיא צפויה להימשך במהלך השנה הנוכחית. הוא העריך כי שיעור הצמיחה יגיע השנה ל-25% לפחות בהשוואה לשנה שעברה אם המצב יימשך כפי שהוא כעת.