סמן V וריטס והמשלוח בדרך

צים תחכור 13 אניות מכולה מחברת Navios

צים תחכור 13 אניות מכולה מחברת Navios

עסקת החכירה, ששווייה כ-870 מיליון דולר, כוללת חמש אניות מיד שנייה שיימסרו בחודשים הקרובים וכן שמונה אניות חדשות שיימסרו במהלך 2023-2024. אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים: נמשיך לנצל הזדמנויות בשוק על מנת לחזק את היכולות המסחריות שלנו
14.02.22 / 07:43
צים תחכור 13 אניות מכולה מחברת Navios
14.02.22
צים תחכור 13 אניות מכולה מחברת Navios

צים שירותי ספנות משולבים הודיעה על הסכם חכירה חדש עם חברת Navios Maritime Partners L.P, במסגרתו צים תחכור 13 אניות מכולה, מהן חמש אניות יד-שנייה ושמונה אניות חדשות, בעסקת חכירה המסתכמת בכ-870 מיליון דולר.

 

כאמור, במסגרת ההסכם, חמש האניות מיד שנייה הינן בעלות כושר הובלה של בין 3,500-4,360 TEU והן צפויות להימסר במהלך הרבעונים הראשון והשני של 2022 ולפעול ברשת הקווים הגלובלית של צים.

 

ובנוסף, ההסכם כולל שמונה אניות חדשות בעלות כושר הובלה של 5,300 TEU במבנה wide beam. הן מתוכננות להימסר בין הרבעון השלישי של 2023 והרבעון הרביעי של 2024, ומתוכננות לפעול בסחר בין אסיה ואפריקה.

 

תקופת החכירה של האניות מיד שנייה הוא עד 4.5 שנים, ואילו תקופת החכירה של האניות החדשות הוא כ-5 שנים.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, אמר: ״עם עסקת החכירה הנוכחית אנו ממשיכים להוציא לפועל את האסטרטגיה שלנו הכוללת חכירה של אניות ורסטיליות שישרתו באופן מיטבי את לקוחותינו וייתנו מענה לביקוש המשמעותי והמתמשך בכל רשת הקווים הגלובלית שלנו. העסקה מחזקת את מעמדנו כמוביל נישה גלובלי (global-niche), מוסיפה מיידית כושר הובלה נדרש ביותר בגדלים המתאימים, וכן מבטיחה נפח הובלה איכותי וחסכוני על מנת לענות על צמיחה עתידית בביקוש.

 

״במבט קדימה, אנו נמשיך לנצל הזדמנויות בשוק על מנת לחזק את היכולות המסחריות שלנו לתמוך בגמישות ומהירות התגובה התפעולית שלנו, תוך הקפדה על אסטרטגיית השקעת הון מושכלת כדי למקסם ערך לבעלי המניות״.