סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אל על חתמה על הסכמי שת״פ עם חברות תעופה מקניה ווייטנאם

אל על חתמה על הסכמי שת״פ עם חברות תעופה מקניה ווייטנאם

החברה חתמה על הסכם אינטרליין בתחום המטענים עם חברת התעופה Bamboo Airways מווייטנאם ועם חברת התעופה Astral מקניה בנוכחות שגרירי קניה ווייטנאם בישראל. רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים: מסתכלים לטווח ארוך ונערכים לשווקים חדשים
28.06.23 / 15:41
אל על חתמה על הסכמי שת״פ עם חברות תעופה מקניה ווייטנאם
28.06.23
אל על חתמה על הסכמי שת״פ עם חברות תעופה מקניה ווייטנאם

חברת אל על חתמה על הסכם שיתוף פעולה (אינטרליין) בתחום המטענים, עם חברת התעופה Bamboo Airways מווייטנאם ועם חברת התעופה Astral מקניה. ההסכמים נחתמו במסגרת כנס PORT2PORT שהתקיים ביום חמישי האחרון בביתן אקספו בתל אביב. אירועי החתימה נערכו בביתן חברת אל על בכנס במעמד שגריר וייטנאם בישראל, נאגוין טאן האן, שגריר קניה בישראל, סמואל טאויטה, ומנהל חטיבת המטענים של אל על, רונן שפירא, שגם השתתף בפאנל הגיאו-פוליטי במסגרת הכנס.

 

מחברת אל על נמסר כי ״הסכמים אלה יאפשרו לאל על להרחיב משמעותית את רשת הנתיבים דרכם ניתן לייבא ולייצא מטענים מישראל ואליה. מדובר בהסכמים ראשונים בין החברות והם נכנסו לתוקף באופן מיידי״.

 

הטסת המטענים נעשית בבטן מטוסי הנוסעים ובמטוסי מטען ייעודיים ולשם כך, אל על הצטיידה לאחרונה במטוס מטען מסוג 737-800 שעבר הסבה ממטוס נוסעים למטוס מטען. ככל שאל על מרחיבה את נתיבי הטיסות שלה ברחבי העולם, כך מתרחבות גם יכולות הטסת המטען, בין השאר, עם תחילת הפעלת הטיסות הישירות לניו דלהי הודו, במקביל לחידוש הקו למומבאי בחודש אוקטובר 2023, תתאפשר גם הרחבת הטסת המטען להודו, עימה מקיימת ישראל קשרי מסחר ענפים.

 

רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים באל על: ״ההסכמים החדשים שנחתמו הם חלק מהתוכנית האסטרטגית, שתאפשר להפוך את ישראל ל-HUB שמחבר את ישראל ליעדים שונים בעולם, כולל ליעדים שאנחנו לא מפעילים אליהם טיסות ישירות. ההסכמים מצטרפים להסכמים קיימים של חטיבת המטענים עם חברות תעופה בינלאומיות נוספות, בהן אתיחד איירוויז, לאטאם, אייר צ׳יינה, תאי קרגו, אתיופיאן איירליינס, פגסוס, ג׳אפאן איירליינס ואחרות. עם פתיחת הטיסות הישירות מתל אביב לטוקיו חתמנו על הסכם גם עם חברת התעופה היפנית ANA. ההסכם החדש מאפשר לאל על לראשונה נקודות פיזור מגוונות ורבות באפריקה באמצעות חברת אסטרל המתמחה בהטסת מטענים. עם חברת התעופה באמבו, שהיא חברת תעופה מסחרית אנו שוקדים על תוכניות נוספות במטרה להעמיק ולהרחיב את שיתוף הפעולה בין החברות. אנחנו מסתכלים לטווח ארוך עם הבנה שיש צורך להיערך לשווקים חדשים שיתעוררו בהתאם לשינויים בעולמות התעשייה והמסחר, שינויים שגם שמו את וייטנאם על המפה עם העברה מאסיבית של ייצור מסין אליה״.