סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אלפאליינר מאשרת: MSC – חברת הספנות הגדולה בעולם

אלפאליינר מאשרת: MSC – חברת הספנות הגדולה בעולם

נכון לאתמול, MSC מפעילה צי של 645 אניות מכולה עם קיבולת כוללת של 4,284,728 TEU, כמה אלפים יותר מחברת מארסק. חברת MSC החלה את פעילותה בשנת 1970 עם אניית מטען כללי קטנה
06.01.22 / 15:41
אלפאליינר מאשרת: MSC – חברת הספנות הגדולה בעולם
06.01.22
אלפאליינר מאשרת: MSC – חברת הספנות הגדולה בעולם

החדשות הללו היו ידועות מראש ובכל זאת, סוף סוף זה קרה באופן רשמי. חברת MSC הוכתרה אתמול על ידי Alphaliner כחברת הספנות הגדולה בעולם מבחינת קיבולת אניות מכולה. MSC הדיחה מהמקום הראשון את שותפתה לברית 2M – חברת מארסק מדנמרק שהיתה בראש הדירוג למעלה מ-25 שנה.

 

סוכנות Alphaliner עוקבת אחר נפח הקיבולת של 100 חברות הספנות המובילות בעולם, מה שהופך את הנתונים חופשיים לצפייה. עמוד 100 ה-liners המובילים שלו נצפה בשקיקה בחודשים האחרונים, כאשר MSC התקרבה יותר ויותר לעקוף את יריבתה הדנית.

 

חברת הספנות השוויצרית החלה פעילותה בשנת 1970 עם אנייה מטען כללי יד שנרכשה מחברת האפאג-לויד. 52 שנה עברו מאז וכיום החברה נשלטת על ידי משפחת אפונטה ומנוהלת על ידי המנכ״ל סורן טופט, לשעבר סמנכ״ל התפעול של קבוצת מארסק.

 

נכון לאתמול, MSC מפעילה צי של 645 אניות מכולה עם קיבולת כוללת של 4,284,728 TEU, כמה אלפים יותר מחברת מארסק. אם מוסיפים את צבר ההזמנות של חברת MSC לחישוב הפער מתרחב באופן משמעותי.

 

נזכיר כי סורן סקו, מנכ״ מארסק, התבטא בנושא לאחרונה ואמר ״אם ל-MSC תהיה בסופו של דבר יותר קיבולת מאיתנו, זה לא סוף העולם. לא כך אנחנו חושבים על להיות מספר אחת. ההתמקדות שלנו היא במחזור גבוה בהרבה לכל מכולה שאנו שולחים״.