סמן V וריטס והמשלוח בדרך

ארה״ב: הבית הלבן התגייס לטובת שיפור בשרשרת האספקה

ארה״ב: הבית הלבן התגייס לטובת שיפור בשרשרת האספקה

נשיא ארה״ב נפגש עם גורמים מנמלי דרום קליפורניה כן עם מנהלי תאגידים ומנהיגי עובדים כדי לדון בדרכים לפתרון בעומסים לאורך שרשראות האספקה. ההחלטה לעבור לעבודה של 24/7 צפויה לשנע כ-3,500 TEU נוספים מדי שבוע מהנמלים
27.10.21 / 15:04
ארה״ב: הבית הלבן התגייס לטובת שיפור בשרשרת האספקה
27.10.21
ארה״ב: הבית הלבן התגייס לטובת שיפור בשרשרת האספקה

נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן נפגש ביום רביעי האחרון עם גורמים מנמלי דרום קליפורניה – נמל לוס אנג׳לס ולנמל לונג ביץ׳ וכן עם מנהלי תאגידים ומנהיגי עובדים כדי לדון בדרכים לפתרון בעומסים לאורך שרשראות האספקה בשער הכניסה הימי הראשי של ארה״ב.

כחלק מהמאמץ להגיע לפתרון התחייבו חברות מהמגזר העסקי כמו וולמרט, FedEx ו-UPS לעבור לפעולות 24/7, בעוד חברות כמו סמסונג, טרגט והום דיפו התחייבו להגביר את מאמצי ההפצה. הנמלים ועובדיהם התחייבו לעבוד 24/7 על מנת לשפר את התפוקה ולעבוד במשמרות נוספות ככל שנדרש על מנת לצמצם את האיחורים והעיכובים בנמלי דרום קליפורניה.

על פי הודעת הבית הלבן, התחייבות זו לעבודה במהלך שעות הלילה תסייע לפנות כ-3,500 TEU נוספים מדי שבוע מנמלי דרום קליפורניה. במסיבת עיתונאים שקיים הנשיא ג׳ו ביידן בנושא בבית הלבן הוא ציין כי ״אם תידרש עזרה מהרשויות הפדלריות אנחנו נסייע. אם החברות הפרטיות לא ישדרגו את המאמצים שלהם אנחנו נגיד להם. שרשרת האספקה נמצאת כמעט כולה בידי המגזר הפרטי״. 

מנהל נמל לוס אנג׳לס, ג׳ין סירוקה, הודיע לאחר הפגישה עם הנשיא כי ״פרטים תפעוליים נדונים ואנחנו עובדים עם בעלי העניין בשרשרת האספקה על הנושא. משמעות ההודעה של היום היא ההתחייבות של מנהיגי התעשייה האחראים על העברת סחורות בשם הצרכנים והעסקים האמריקאים לפתוח את היכולת הדרושה לספקים. זו קריאה לפעולה שאחרים יעקבו אחריה.

״שמענו ישירות מהנשיא, סגן הנשיא, המזכיר בוטטיגיג, מנהל המועצה הלאומית לכלכלה דיס ושליח הנמל פורקארי. יש לנו הרבה עבודה לפנינו. נמל לוס אנג׳לס נקרא ׳הנמל של אמריקה׳ כי המטען שאנו מטפלים בו מגיע לכל פינה במדינה. בימים הקרובים אנו מחויבים להמשיך ולהתכנס בכדי להבטיח שרשרת האספקה מספקת לעם האמריקאי״.