סמן V וריטס והמשלוח בדרך

דלתא אייר ליינס תפעיל בקו ניו יורק ת״א איירבוס חדיש

דלתא אייר ליינס תפעיל בקו ניו יורק ת״א איירבוס חדיש

החברה תפעיל את המטוס החדש ביותר בצי המטוסים שלה - איירבוס מדגם A330-900neo החל מינואר 2021. אסתי הרשקוביץ׳, המנהלת המסחרית של דלתא ישראל ומצרים: בקיץ הבא נשאף גם להגדיל את תדירות הטיסות
17.09.20 / 10:03
דלתא אייר ליינס תפעיל בקו ניו יורק ת״א איירבוס חדיש
17.09.20
דלתא אייר ליינס תפעיל בקו ניו יורק ת״א איירבוס חדיש

מטוסה החדש ביותר בצי של דלתא אייר ליינס, ה-A330-900neo, יגיע לראשונה לישראל בתחילת השנה הבאה, וישרת את קו הטיסה היומי שבין תל אביב לניו יורק JFK, החל מה- 16 בינואר 2021.

מטוס ה- A330-900neo יאפשר ללקוחות דלתא אייר ליינס ליהנות מחוויית הטיסה המודרנית ביותר שמעניקה החברה. באותה ההזדמנות תשיק דלתא, לראשונה בישראל, את סוויטות Delta One (מחלקת העסקים פלוס של דלתא), המציעות חוויה אישית, מרווחת, עם דלת בגובה מלא בכל סוויטה לשיפור הפרטיות והנוחות.  כל סוויטה כוללת מושב שניתן להשכיבו במלואו למצב מיטה עם גישה ישירה למעבר, כמו גם מקום רב יותר לאחסון של חפצים אישיים, מסכי בידור גדולים יותר וכריות שינה נוחות במיוחד.

תכונות נוספות, המייחדות את המטוס הן עיצוב פנים מודרני ויוקרתי, תוספות מתחשבות בנוסע כמו חיבורי טעינה במושב, תאורת לד עם ספקטרום מלא, תאי אחסון מרווחים וכריות שינה עשויות ספוג ייחודי עם זיכרון בכל מחלקות המטוס, לשיפור הנוחות, מסכי צפייה לכל מושב, המופעלים על ידי מערכת בידור אלחוטית חדשה וקישוריות אינטרנט מהירה של  2Ku, הכוללת אפשרות משלוח הודעות סלולריות בחינם.

״הטיסה בקו תל אביב-JFK היא אחת מקווי הטיסה הבינלאומיים הפופולריים ביותר שלנו, ואנחנו מצפים לכך שהנוסעים שלנו ייהנו מטיסה במטוס החדש ביותר בצי שלנו, המצויד גם בסוויטות Delta One״, מסרה אסתי הרשקוביץ׳, המנהלת המסחרית של דלתא ישראל ומצרים. ״בקיץ הבא נשאף גם להגדיל את תדירות הטיסות שלנו כדי להציע יותר אפשרויות טיסה בין ישראל לארצות הברית״.

בחודש שעבר הודיעה דלתא כי תאריך את נוהל החסימה של המושב האמצעי ותגביל את מספר הנוסעים על סיפונה בכל טיסה - לפחות עד ה-6 בינואר 2021. ללקוחות הטסים לבד או בקבוצה של שניים, המושבים האמצעיים ייחסמו, למען שמירה על ביטחונם. קבוצות של שלושה או יותר, יוכלו להזמין גם את המושבים האמצעיים, וזאת כדי לאפשר למשפחות ושותפים לנסיעה לשבת יחד. לקוחות החברה יכולים גם להמשיך ליהנות משקט נפשי במקרה שתוכניות הנסיעות שלהם ישתנו. בכל הנוגע לכרטיסים לטיסות החדשות שיירכשו עד ל-30 בספטמבר, ניתנת לנוסעים אפשרות להחליף טיסות ללא דמי שינוי, וזאת למשך שנה מיום הרכישה.