סמן V וריטס והמשלוח בדרך

וויז אייר אבו דאבי קיבלה מטוס ראשון

וויז אייר אבו דאבי קיבלה מטוס ראשון

החברה הודיעה על הגעת מטוסה הראשון מדגם איירבוס A321neo, לשדה התעופה הבינלאומי באבו דאבי. המיזם החדש קיבל את אישור מממשלת איחוד האמירויות כמוביל לאומי
14.09.20 / 10:29
וויז אייר אבו דאבי קיבלה מטוס ראשון
14.09.20
וויז אייר אבו דאבי קיבלה מטוס ראשון

חברת ״וויז אייר אבו דאבי״, המובילה הלאומית החדשה באיחוד האמירויות הערביות, הודיעה על הגעת מטוסה הראשון מדגם איירבוס A321neo, לשדה התעופה הבינלאומי באבו דאבי.

וויז אייר אבו דאבי הוקמה באמצעות הסכם בין חברת האחזקות ADQ, שהיא אחת מחברות האחזקה הגדולות באזור, לבין חברת התעופה וויז אייר. המיזם החדש קיבל את אישור מממשלת איחוד האמירויות כמוביל לאומי. לפי החברה, עם הגעתו של המטוס החדש שלה, וויז אייר אבו דאבי היא תוכל להציע טיסות במחירים הזולים ביותר ביחס למתחרותיה באזור. וויז אייר אבו דאבי כבר הודיעה על רשת היעדים הראשונית שלה המתרכזת באזור המזרח התיכון והקווקז, כולל אתונה, לרנקה, אלכסנדריה, אודסה, ירוואן וקוטאיסי. החברה תתחיל להפעיל טיסות בחודש הבא.

מטוסי איירבוס A321neo נהנים מטכנולוגיות חדישות ביותר והם מופעלים באמצעות מנועי הדור החדש. תאי המטוס מעוצבים בהתאם לתקנים החדישים ביותר שאומצו בתעשיית המטוסים, ובכך תורמים לחיסכון של כ-20% מעלויות הדלק. המטוס הוא גם בעל יתרונות סביבתיים רבים כמו הפחתת רעש ב-50% בהשוואה לדור הקודם.