סמן V וריטס והמשלוח בדרך

האפאג לויד תצייד את כל המכולות שלה במכשירי מעקב

האפאג לויד תצייד את כל המכולות שלה במכשירי מעקב

חברת הספנות הגרמנית תתחיל להתקין מכשירים חדשים שפותחו בכל המכולות הסטנדרטיות שלה בצי הכולל 3 מיליון TEU מכולות. האפאג לויד ציינה כי שדרוג הציוד צפוי להסתיים בשנה הבאה
28.04.22 / 19:28
האפאג לויד תצייד את כל המכולות שלה במכשירי מעקב
28.04.22
האפאג לויד תצייד את כל המכולות שלה במכשירי מעקב
האפאג-לויד תצייד את כל צי המכולות שלה במכשירי מעקב בזמן אמת. זאת לאחר שהציגה בהצלחה ניטור בזמן אמת עם המוצר Hapag Lloyd Live עבור צי מכולות הקירור שלה בשנת 2019.

 

חברת הספנות הגרמנית תתחיל להתקין מכשירים חדשים שפותחו בכל המכולות הסטנדרטיות שלה בצי הכולל 3 מיליון TEU מכולות. מדובר בשדרוג מאסיבי בנראות שרשרת האספקה ​​עבור חברת ספנות כלשהי. האפאג לויד ציינה כי שדרוג הציוד צפוי להסתיים בשנה הבאה.

 

מקסימיליאן רוטקופף, COO של Hapag-Lloyd אמר כי: ״בעתיד, נוכל לספק לכל לקוחותינו נתוני מעקב ומעקב בזמן אמת, וניתן להם נראות מלאה של כל תנועת מכולה ברחבי העולם. נוכל לזהות עיכובים מוקדם יותר, להודיע ​​ללקוחות שנפגעו באופן אוטומטי וליזום פעולות נגד בשלב מוקדם. אנו מאמינים כי גישת המעקב בזמן אמת שלנו לא רק תועיל ללקוחות שלנו, אלא תהיה בגדר Game Changer עבור כל תעשיית שילוח המכולות״.

 

מכשירי המעקב החדשים שיותקנו על גבי המכולות יוכלו להעביר נתונים בזמן אמת מכל מכולה ועל ידי כך להפוך את שרשרת האספקה ​​לשקופה ויעילה יותר. הם יכולים לספק נתוני מיקום המבוססים על GPS, למדוד טמפרטורה ולנטר כל זעזועים פתאומיים למכולה. בעתיד, ניתן יהיה להוסיף חיישנים נוספים באמצעות Bluetooth. כדי להבטיח בטיחות לצוותים, מטענים וכלי שיט״.

 

אולף האברט, מנהל יישומי מכולות בהפג-לויד, אמר כי "זהו החזון שלנו לבנות את צי המכולות החכם ביותר בעולם ולספק מידע רב ערך ללקוחות שלנו בתדירות שהם צריכים“.

 

נציין כי צי המכולות של Hapag-Lloyd יצויד במכשירים של Nexxiot הגרמנית וכן של ORBCOMM.