סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אתיופיאן איירליינס תפעיל טיסות מתל אביב לדובאי

אתיופיאן איירליינס תפעיל טיסות מתל אביב לדובאי

חברת התעופה מהגדולות באפריקה תפעיל החל מספטמבר טיסות הלוך ושוב מתל אביב, דרך אדיס אבבה, לדובאי ותכלול אפשרות למשלוחי קרגו
26.08.20 / 08:43
אתיופיאן איירליינס תפעיל טיסות מתל אביב לדובאי
26.08.20
אתיופיאן איירליינס תפעיל טיסות מתל אביב לדובאי

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס, מהמובילות והגדולות באפריקה, תציע  החל מחודש ספטמבר טיסות נוסעים מתל אביב לדובאי באיחוד האמירויות.

מהחברה נמסר שהקישור מתל אביב יתבצע דרך אדיס אבבה ומשם ניתן להתחבר לשתי הטיסות היומיות והסדירות של החברה לדובאי באמצעות מטוסי איירבוס A350 חדישים של החברה.

בנוסף, תציע אתיופיאן איירליינס אפשרות לשלוח מטעני קרגו בטיסות.

עוד נמסר כי אתיופיאן איירליינס מבצעת את הטיסות במסלול נוח, מהיר והנחשב בטוח (מעל ערב הסעודית), כמו כן מציע קישור נעים בנמל התעופה החדיש והמרשים באדיס אבבה שעבר שיפוץ ושדרוג עצום לאחרונה.

דובר החברה ציין כי אתיופיאן איירליינס,  המציינת בימים אלה 74 שנים של פעילות, ביצעה בתקופה האחרונה מאות טיסות קרגו עם ציוד רפואי לרחבי העולם כולל לישראל, זאת במקביל להפעלת טיסות חילוץ והמשך הפעלת הטיסות הסדירות אל/מ ישראל.

אתיופיאן איירליינס אשר השיקה בתחילת השנה מטוס דרימליינר חדש על שם העיר "תל אביב" ובכך הפכה לחברת התעופה הזרה הראשונה שעושה זאת, הינה בעלת צי מטוסים צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים. לחברה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרימליינר 787 וכ-14 מטוסי אירבוס 350A.

בילן ארפיין, מנהלת אזור ישראל בחברת אתיופיאן איירליינס: "אנחנו שמחים להציע לנוסעים הישראלים גם מסלול טיסה נוח ומשתלם ביותר לאיחוד האמירויות, זאת בנוסף לטיסות ליעדים רבים ברחבי העולם. לאתיופיאן איירליינס קשר חם וארוך שנים עם השוק הישראלי, הפעילות והנוכחות המתמשכת שלנו בארץ מוכיחה שוב את המחויבות שלנו לנוסעים הישראלים".