סמן V וריטס והמשלוח בדרך

חדשות וריטס - האם מגפת הקורונה תחזור שוב מסין

חדשות וריטס - האם מגפת הקורונה תחזור שוב מסין

האם התפרצות מגפת הקורונה שוב תטלטל את הסחר ושרשת האספקה העולמית, נראה שהסינים לא לוקחים שום סיכון , הופעל סגר ואלפי מפעלים סגורים והעובדים מובטלים ונשלחו לביתם..
17.03.22 / 08:11
חדשות וריטס - האם מגפת הקורונה תחזור שוב מסין
17.03.22
חדשות וריטס - האם מגפת הקורונה תחזור שוב מסין

האם התפרצות מגפת הקורונה שוב תטלטל ותגרור את כל הסחר ושרשת האספקה העולמית, נראה שהסינים לא לוקחים שום סיכון , הופעל סגר מלא ואלפי מפעלים סגורים, העובדים מובטלים ונשלחו לביתם.

הסוכנים של קבוצת וריטס בסין, מציינים שהם חוזרים שוב למצב שהביקוש עולה על ההיצע וגורם לחוסר וודאות, עומס בנמלים, חוסר במכולות זמינות, ושינוי במחירים. כ-40 מיליון סינים תחת סגר כולל, כמעט כל אזרחי שנזן – המחוז בו נמצא  נמל המכולות הרביעי בגודלו בעולם, כמו גם את כל מחוז ג׳ילין בצפון הרחוק של המדינה.

חברתינו תמשיך לעדכן בשינויים הצפויים, אנו ממליצים להקדים הזמנות יבוא.

עלייה ביבוא ואינפלציה - חודש פברואר בעלייה ביבוא עליה של כ-30% לעומת פברואר שנה קודמת והסתכם ב-8.1 מיליארד דולר. צפי לעליית הריבית כתוצאה מעליית האינפלציה, סוף פברואר האינפלציה עמדה על 3.5%, מדובר בזינוק הגבוה ביותר במחירים משנת 2011, השאלה הגדולה של בנק ישראל איך לעלות ריבית מבלי לפגוע בכלכלה, הנפגעים הראשונים הם נוטלי המשכנתאות.  המשק הישראלי צמח בשנת 2021 בשיעור של 8.1% , גבוה מהתחזיות המוקדמות ומההערכות של בנק ישראל. העלייה הגבוהה נובעת בעיקר מגידול בצריכה הפרטית ובייצוא. מדובר בשיעור הצמיחה הגבוה ביותר מאז שנת 2000 , המאפיין תקופות של יציאה ממשבר.

הנהלת החברה וצוות העובדים מאחלים לכל לקוחות וספקי החברה חג פורים שמח, שבת שלום וסוף שבוע נעים.

משה יחזקאל cplm / יו"ר הקבוצה

moshey@veritas.co.il

לחצו : לכל חדשות וריטס