סמן V וריטס והמשלוח בדרך

חדשות וריטס כלכלת שנגחאי נפתחת, הפחתת מיסים, מצב הנמלים , מצב המשק

חדשות וריטס כלכלת שנגחאי נפתחת, הפחתת מיסים, מצב הנמלים , מצב המשק

קבוצת וריטס מאחלת חג שבועות שמח, חדשות וריטס בנושאים שנחאי נפתחת מהסגר ומתאוששת, הפחתת מיסים משמעותית ומצב המשק
03.06.22 / 10:50
חדשות וריטס כלכלת שנגחאי נפתחת, הפחתת מיסים, מצב הנמלים , מצב המשק
03.06.22
חדשות וריטס כלכלת שנגחאי נפתחת, הפחתת מיסים, מצב הנמלים , מצב המשק

שנגחאי מתחילה להתאושש באיטיות והפעילות הכלכלית החלה לאחר סגר מתמשך מחודש מרץ , 25 מיליוני תושבי שנגחאי חוזרים למקורות התעסוקה , נמל שנגחאי הגדול בעולם התחיל לחזור לפעילות.

 

נמלי ישראל, הלחץ בנמלים יורד ופחות אוניות ממתינות לפריקה, נראה שבתקופה הקרובה הנמלים יחזרו לעבודה סדירה, סיבה נוספת פחות אוניות פוקדות את הארץ כתוצאה מירידה ביבוא ולהאטה, יבואנים רבים תקועים עם מלאים, עד אז הם לא מבצעים הזמנות חדשות.

 

נמלי אירופה, אלפי מכולות מצטברים בתקופה האחרונה בנמלים ובמסופים בצפון אירופה כתוצאה מהסגר,הגורמים לזמני המתנה ארוכים, עם פתיחת נמל שנגחאי צפי של מכולות שעושות את דרכן לנמלי אירופה ויחרפו את הצפיפות .

 

עליות במחירי הובלה הימית, הנציבות הימית הפדרלית של ארצות הברית (FMC) שבדקה מה הסיבות לעליות המחיר המוגזמות בהובלה הימית, הגיעה להחלטה שהעלייה היא תוצאה של כוחות שוק של היצע וביקוש ולא היה כאן הסכם קרטל לשנות את מחירי ההובלה.

 

הפחתת מיסים, נחתם צו לביטול המכסים באופן גורף על רוב המוצרים המיובאים, למעט חריגים, ההפחתה היא רק עבור מכס, מס קניה נשאר ללא שינוי, דרישות תשלום שאנו מוציאים ללקוחות הם ללא מכס, לפרטים נוספים והבהרות מחלקת הסיווג לשירותכם.

 

הסכם סחר חופשי ישראל-איחוד האמוריות , הסכם ראשון שנחתם עם מדינה ערבית יוצר הזדמנויות לסחר בין המדינות להסיר חסמים ושותפיות עסקיות חדשות עם הכלכלה השנייה הגדולה בעולם הערבי, שוק המייבא בהיקף של מאות מיליארדי דולרים, כאשר לישראל יש יתרון לשיווק של מוצרי טכנולגיה ופתרונות מתקדמים.

 

מצב המשק, האם האטה בהייטק תגרור את ישראל למיתון ? הנתון המדאיג היצוא בהייטק ירד ב-17% ברבעון הראשון, המשליך על ירידות בהכנסות ממיסים, החשש שהאטה תגביר את האינפלציה ועלולה לדרדר את המשק למיתון. בנק ישראל העלה את הריבית פעם שניה ברציפות ובתוך חודש וחצי בגובה 2.25% , רמת הריבית הגבוהה ביותר מאז חודש יולי 2014

לאחר המפולת בניו יורק כאשר מדד 500 s&p צנח ביום הגרוע מזה שנתיים, חברות הטכנולוגיה מחקו מיליארדי שקלים משווין, החלה התעוררות חזרה בעליות שערים זאת לקראת פרסום דו"ח התעסוקה השנתי.

 

קבוצת וריטס ההנהלה וצוות העובדים 

מאחלים לכם שבת שלום וחג שבועות שמח ומהנה 

 

 

משה יחזקאל cplm / יו"ר

moshey@veritas.co.il 

 

לחצו : לכל חדשות קבוצת וריטס