סמן V וריטס והמשלוח בדרך

הושק מיזם חדש לקידום רכש מתוצרת ישראל

הושק מיזם חדש לקידום רכש מתוצרת ישראל

יוצא לדרך מיזם חדש וייחודי בתחום המסחר B2B לטובת חיבור מהיר ופשוט בין יצרנים ישראלים ולקוחות פוטנציאלים בארץ ובחו"ל, ייעול שרשראות אספקה, חיזוק התעשייה המקומית והגדלת הרכש מתוצרת הארץ
31.05.22 / 12:27
הושק מיזם חדש לקידום רכש מתוצרת ישראל
31.05.22
הושק מיזם חדש לקידום רכש מתוצרת ישראל

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף חברת הסטארט אפ הישראלית Bizwatch טכנולוגיות בע"מ מכריזים על מיזם חדש וייחודי בתחום המסחר B2B לטובת חיבור מהיר ופשוט בין יצרנים ישראלים ולקוחות פוטנציאלים בארץ ובחו"ל, ייעול שרשראות אספקה, חיזוק התעשייה המקומית והגדלת הרכש מתוצרת הארץ.

 

שרת הכלכלה והתעשייה, האלופה במיל' אורנה ברביבאי: "שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן ובין הסטארט אפ הישראלי BizWatch, יסייע באיתור מקורות אספקה שמקורם בישראל ויחשוף מוצרים מתוצרת הארץ לקניינים פוטנציאלים בארץ ובחו"ל. מדובר בנדבך חשוב במאמצים המושקעים על ידי משרד הכלכלה והתעשייה לסיוע לתעשייה כחול-לבן לטובת כלכלה מקומית משגשגת."

 

השרה הוסיפה: ״אירועים עולמיים משמעותיים כמגיפות ומלחמות רחבות היקף מכניסים את העולם כולו לאי וודאות כלכלית ופוגעים במהירות ובחדות בשרשראות האספקה שמשתבשות שוב ושוב. בתוך כך גם הובן עד כמה קשה לאתר ולאבחן ספקים חלופיים, ורבים מבינים כיום את היתרון שיש בקרבה לספקיהם ולהתבססות גם על ייצור מקומי "כחול לבן".

 

מערכת BizWatch היא אפליקציה ישראלית חדשנית המבוססת על טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) ומיועדת לעסקאות B2B. האפליקציה אינה מצריכה התקנה מיוחדת על מערכות החברה ומאפשרת למשתמשים לאתר ספקים ולאבחן אותם, תוך ייעול וקיצור משמעותי של תהליכי הרכש ושיפור התפעול והגמישות העסקית.

 

Bizwatch טכנולוגיות בע"מ הוקמה ע"י יזמים ישראלים המביאים עימם ניסיון רב בתחומי הניהול, הלוגיסטיקה, התפעול והטכנולוגיה ואשר שמו להם למטרה גם לסייע ולתמוך בתעשייה הישראלית. החברה פועלת בחסות רשות החדשנות הישראלית ובשיתוף עם חממת i4Valley חממת תעשיה 4.0 בכרמיאל.

 

בועז גלעד מנכ"ל BizWatch טכנולוגיות בע"מ: "חברות מבינות כיום כי על מנת להישאר רלוונטיות ורווחיות עליהן לפעול בצורה דינמית ולעשות שימוש בכלים שיאפשרו איתור מקורות אספקה לרכש בדרך חכמה, מבוססת אוטומציה, מתמהיל של ספקים איכותיים. אנו רואים זכות גדולה לקחת חלק ביוזמת מטה כחול-לבן בקידום וחיזוק התעשייה והשוק הישראליים."

 

יפעת אלון פרל, מנהלת מינהל כחול-לבן: "המיזם החדש של מטה כחול-לבן בשיתוף עם חברת BizWatch טכנולוגיות אשר פיתחה טכנולוגיה המאפשרת איתור מהיר של מקורות אספקה, הינו חלק מהמאמצים המתמשכים של מטה כחול-לבן לעידוד הרכש מתוצרת הארץ. היוזמה אשר עולה לאוויר בימים אלו, תאפשר ליצרנים ויצרניות בעלי תו 'מיוצר בישראל' לחשוף את מוצריהם ללקוחות פוטנציאלים בארץ ובחו"ל ובכך להגדיל את סיכויי המכירה שלהם. מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה פועל כל העת לקידום איכותי של תוצרת הארץ ונמשיך לעשות זאת במגוון פרויקטים ושיתופי פעולה נוספים."

 

למידע נוסף אודות המיזם ולרישום: https://www.gov.il/he/departments/news/bizwatch-project