סמן V וריטס והמשלוח בדרך

יורווינגס מקבוצת לופטהנזה תחל לטוס לישראל

יורווינגס מקבוצת לופטהנזה תחל לטוס לישראל

החברה תציע טיסות ישירות מישראל לדיסלדורף ובריסל ואילו בריסל איירליינס תחדש את הקו בין תל אביב לבריסל החל ב-24 במרץ ותפעיל שלוש טיסות שבועיות. קבוצת לופטהנזה מציעה כעת 29 טיסות ישירות מת״א לשישה יעדים באירופה
18.03.24 / 10:33
יורווינגס מקבוצת לופטהנזה תחל לטוס לישראל
18.03.24
יורווינגס מקבוצת לופטהנזה תחל לטוס לישראל

חברת התעופה Eurowings (יורווינגס) נכנסת לשוק הישראלי ומציעה טיסות ישירות בין נמל התעופה בן גוריון לבין דיסלדורף בגרמניה החל מטיסת הבכורה שלה ב-16 במרץ. חברת התעופה Brussels Airlines (בראסלס איירליינס) תחדש את הקו בין תל אביב לבריסל החל ב-24 במרץ ותפעיל שלוש טיסות שבועיות. חברות התעופה Austrian Airlines (אוסטריאן איירליינס), Lufthansa (לופטהנזה) ו- SWISS(סוויס) הרחיבו את לוחות הזמנים שלהן והוסיפו טיסות נוספות.

 

קבוצת לופטהנזה ממשיכה להרחיב את לוח הטיסות שלה לתל אביב ומציעה כעת 29 טיסות ישירות מתל אביב לשישה יעדים באירופה. חברת יורווינגס השיקה את פעילותה בישראל אתמול (שבת) עם נחיתת טיסת הבכורה בנתב״ג, בשעה 12:55, באמצעות מטוס איירבוס A320 עם 180 מושבים. 

 

צי המטוסים של יורווינגס כולל יותר מ-100 מטוסים, הטסים ל-150 יעדים ביותר מ-50 מדינות, ומאייש אותו צוות עובדים מאותו מספר של מדינות. בניגוד ללופטהנזה, חברת יורווינגס מציעה אך ורק טיסות ישירות מנקודה לנקודה – ללא טיסות המשך. 

 

מרכוס הגנברוך, מנהל המכירות הראשי בישראל של חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה: ״הקו הישיר החדש מחבר לראשונה, את תל אביב לאזור המאוכלס ביותר בחלק המערבי של גרמניה. יורווינגס היא חברת התעופה החמישית מקבוצת לופטהנזה המחברת בין ישראל לאירופה וליעדים נוספים. עם הצעת הערך הייחודית שלה, יורווינגס מרחיבה את האפשרויות עבור הלקוחות שלנו בישראל״. 

 

כאמור, חברת התעופה בראסלס איירליינס תחדש את טיסותיה לתל אביב החל מ-24 במרץ 2024. חברת התעופה הבלגית תתחיל לפעול ב-3 טיסות שבועיות בימים שני, חמישי וראשון מבריסל לתל אביב. טיסות אלו יתקיימו עד סוף חודש אפריל. בשלב מאוחר יותר, תדירות הטיסות ולוחות הזמנים עשויים להתעדכן בשיתוף פעולה עם כל חברות קבוצת לופטהנזה. חידוש הטיסות של בראסלס איירליינס מתאפשר בשל העלייה בביקוש.

 

מ-8 בינואר 2024, קבוצת לופטהנזה מחדשת בהדרגה את פעילות טיסותיה לתל אביב, לאחר הפסקה מוחלטת של כמעט שלושה חודשים מאז ה- 9 באוקטובר 2023. לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס היו חברות התעופה המערב-אירופאיות הראשונות שחידשו את טיסותיהן מפרנקפורט, מינכן, ציריך ווינה לתל אביב. כל החברות מפעילות את טיסותיהן לתל אביב עם מטוסים ממשפחת איירבוס A320.

 

בשל הביקוש הגובר מצד הנוסעים לטיסות אל/מ נמל התעופה בן גוריון, קבוצת לופטהנזה מרחיבה גם את תכנית הטיסות שלה על הקווים הקיימים. החל מ-4 במרץ, לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס הגדילו את מספר הטיסות בקווים שלהן מפרנקפורט (טיסה שבועית נוספת), מינכן (2 טיסות נוספות), וינה (2 טיסות נוספות) וציריך (2 טיסות נוספות). ביחד עם הקווים החדשים לדיסלדורף ולבריסל, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מציעות כעת 29 טיסות שבועיות מתל אביב. הדבר משקף גידול של 45% במספר המושבים המוצעים בהשוואה לחודש ינואר 2024. טיסות נוספות יתווספו במהלך חודש אפריל.