סמן V וריטס והמשלוח בדרך

אל על ודלתא אייר-ליינס מכריזות על שת״פ אסטרטגי

אל על ודלתא אייר-ליינס מכריזות על שת״פ אסטרטגי

השת״פ, שייכנס לתוקף בתחילת 2024, יכלול הסכם שיתוף קוד הדדי ושיתוף מועדוני לקוחות ויאפשר לאל על להגדיל את היצע המושבים ליעדיה בארה״ב להרחיב את רשת הנתיבים ללקוחותיה וכן את טיסות ההמשך בתוך ארה״ב
02.07.23 / 15:20
אל על ודלתא אייר-ליינס מכריזות על שת״פ אסטרטגי
02.07.23
אל על ודלתא אייר-ליינס מכריזות על שת״פ אסטרטגי

חברת אל על וחברת דלתא אייר-ליינס האמריקאית משיקות היום הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי חדש,  שיכלול שיתוף קוד ((Code-Share הדדי לטיסות בין ישראל לארה״ב, וכן אפשרות לטיסות המשך של שתי החברות אל ארה״ב וממנה. 

 

שיתוף פעולה זה, הגדול והמשמעותי ביותר של אל על עד כה, יאפשר לחברה הגדלה של היצע המושבים ותדירויות הטיסות ליעדיה בארה״ב, הרחבה של רשת הנתיבים באמצעות טיסות ישירות וטיסות המשך של דלתא, מתן הצעת ערך טובה יותר למגוון רחב יותר של לקוחות, בין היתר על ידי מתן אפשרות לטיסות במגוון רחב יותר של שעות וכן בכל ימות השבוע. ההסכם בין החברות יכלול הרחבה של מגוון השירותים לנוסעי היוקרה, ובהמשך יכלול גם שיתוף מועדונים כך שחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות בטיסות דלתא, ולהיפך.

 

לקוחות שתי החברות יהנו מאפשרויות טיסה רבות יותר בין תל אביב לארה״ב באמצעות טיסות שמופעלות ע״י שתי החברות, המשמעות היא הרחבת התדירויות ואפשרויות לטיסות המשך ברחבי צפון אמריקה ברשת הנתיבים הענפה של דלתא, הכוללת בין היתר טיסות ישירות  לניו-יורק, בוסטון ואטלנטה. דלתא מציעה עד 200 טיסות המשך בכל יום מכל יעדיה בארה"ב, ואילו אל על מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של טיסות ישירות לתל אביב מלוס אנג׳לס, מיאמי, בוסטון, ניו יורק JFK וניוארק.

 

מתיאו קורצ׳יו, סגן נשיא בכיר של דלתא לאירופה, המזרח-התיכון, אפריקה והודו: ״העבודה המשותפת עם אל על תחזק עוד יותר את הקשר של דלתא לישראל בכך שנוכל להציע ללקוחותינו גישה ישירה, ליעדים ברחבי ארה״ב. הרחבת ושיפור השותפויות של דלתא עם חברות זרות היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו, לאפשר חיבור טוב יותר ללקוחות דלתא ברחבי העולם״.

 

שלומי זפרני, סמנכ״ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: ״אנו שמחים להציע ללקוחותינו דרכים חדשות לגלות יעדים מרגשים מעבר לאוקיינוס, באמצעות השותפות שלנו עם דלתא. הסכם זה מהווה אבן דרך משמעותית במימוש התכנית האסטרטגית ארוכת הטווח שלנו, ומציע ללקוחותינו שדרוג משמעותי בהצעת הערך הכוללת,  ובכלל זה- לוח זמנים רחב ומגוון יותר, צבירת ומימוש נקודות על טיסות של שתי החברות ומתן הצעת ערך ייחודית ללקוחות היוקרה. דלתא היא חברת התעופה מהמובילות בעולם ואנו רואים בחיבור בין שתי החברות כטבעי ומרגש, עבור לקוחותינו ועבורנו״.