סמן V וריטס והמשלוח בדרך

משפחת קבוצת וריטס מאחלת לכל הלקוחות והספקים, שנה טובה אושר ובריאות

משפחת קבוצת וריטס מאחלת לכל הלקוחות והספקים, שנה טובה אושר ובריאות

משפחת קבוצת וריטס מאחלת לכל הלקוחות והספקים, שנה טובה אושר בריאות והעיקר יציאה ממשבר הקורונה לצמיחה ושגשוג. לא להאמין שאנו נאלצים לעבור חג נוסף בסגר, עסקים קורסים ללא יכולת של כיוון שינוי המצב, הממשלה מתגלה באזלת ידה ...
17.09.20 / 10:05
משפחת קבוצת וריטס מאחלת לכל הלקוחות והספקים, שנה טובה אושר ובריאות
17.09.20
משפחת קבוצת וריטס מאחלת לכל הלקוחות והספקים, שנה טובה אושר ובריאות

לא להאמין שאנו נאלצים לעבור חג נוסף בסגר, עסקים קורסים ללא יכולת של כיוון שינוי המצב, הממשלה מתגלה באזלת ידה בניהול כלכלה לא בצורה נכונה, אין הסקת מסקנות, אין מי שרואה בראייה כוללת וקובע תכנית יעדים ליציאה מהמשבר וצמצום ממדי האבטלה.

יש צורך חשוב ביוזמה ובהתקדמות ליצירת מקומות עבודה ולהפחית משמעותית את נטל הרגולציה. יש לשנות את שיטת החל"ת מבלי לפגוע במובטלים ולעודד עובדים לחזור למקום העבודה במקום פגיעה במוטיבציה של עובדים מהסיבה שההפרש בין המשכורת המוצעת ובין דמי החל"ת אינם מהווים תמריץ של עבודה.

במידה ולא יבוצע מסלול מחדש הצפי לפגיעה קשה בכלכלה וסגר שלישי עלול להיות קריסה למשק כולו.

קבוצת וריטס נערכה בהנחת עבודה שהמשבר ימשך לעוד שנה לפחות, צברנו ניסיון כיצד ניתן לחיות לצד הקורונה, אנו למדים יום יום כיצד ניתן להמשיך להניע את החברה לצד המגפה, בעבודה בקפסולות, בעבודה מהבית, בפגישות עסקים בזום בארץ ובעולם, בצמצומים ובהתייעלות. 

הזדמניות עיסקיות איחוד האמירויות   

בהמשך לפניות לקוחות והתחממות היחסים בהסכם שלום, ניתן לפנות אלינו בכל שאלה לקידום לידים והזדמנויות עסקיות.  בנוסף מכון היצוא פתח מרכז עסקי  קישור: למרכז המידע והלידים, ניתן לפנות לקבל את כל המידע הנדרש, הזדמנויות עסקיות, איתור מכרזים, סקירות, ביצוע של מחקרי שוק, ומודיעין עסקי. ניתן לפנות ישירות למייל: information@export.gov.il

מצב המשק         

הגרעון ממשיך לגדול באוגוסט והגיע ל-8.1% , מתוך 4.6 מיליארד שקל שנועדו להאצה ופיתוח המשק נעשה שימוש רק ב-1.4 מיליארד שקל.

הדולר יורד ואין מי שיעצור אותו וההערכה היא שימשיך להיחלש לאור שנבחן מאזן הסחר של המדינות לעומת ביצועי המטבעות, המסקנה שהדולר נסחר בשווי הגבוה ב-16% לעומת היורו.

ארה"ב הגיעה לחוב ממשלתי הגבוה ביותר ביחס לכלכלה מאז מלחמת העולם ה-2 , כתוצאה מכך החוב צפוי לעלות על התמ"ג  בעקבות השקעת הממשל במשק במשבר הקורונה, ארה"ב מצטרפת ליוון, איטליה ויפן שנטל החוב שלהן עולה על גודל הכלכלה שלהם.

סופת טייפון 

 עקב סופת הטייפון הפוקדת בימים אלו את יפן , קוריאה ומספר נמלים בסין והצפיפות הגדלה בנמלי המזרח , משתנה לוח ההפלגות בתדירות גבוהה מהרגיל.

 האוניות שהפליגו  מסינגפור  וזמן הגעתן נדחה :    

 LUDWIGSHAFEN EXPRESS – שהייתה צפויה כ 17.9 – צפויה כעת להגיע ב 20.9

  אוניות שזמן הפלגתן מסינגפור נדחה:

 YM WISH – שהייתה צפויה להפליג מסינגפור ב 10.9, צפויה כעת להפליג ב 15.9 - צפי הגעה לאשדוד 3.10.

YM WORTH – שהייתה צפויה להפליג מסינגפור ב – 17.9, צפויה כעת להפליג ב 22.9. - צפי הגעה לאשדוד 10.10.

אוניות שטרם יצאו מנמל המוצא וזמן הפלגתן נדחה:

 YM WONDERLAND – שהייתה צפויה להפליג מנמל הראשון בסבב (פוסאן) 12.9.                                 צפויה כעת לתחיל את הסבב ב 15.9

 

בשם המנכ"ל אורי סלוק ובשמי אנו מאחלים לכולם שנה טובה בריאות שגשוג והצלחה

 

משה יחזקאלcplm / יו"ר 

 moshey@veritas.co.il