סמן V וריטס והמשלוח בדרך

נמשכים העומסים בנמלי סין

נמשכים העומסים בנמלי סין

בין החברות הגדולות שנאלצו לשנות את לוחות הזמנים שלהם לאחרונה נציין את האפאג לויד, מארסק, ו-MSC. התפרצויות של נגיף הקורונה גורמות ללחצים בנמלים בשערים מרכזיים של סין כולל צ׳ינגדאו, שנחאי ונינגבו-ג׳ושאן
23.03.22 / 07:57
נמשכים העומסים בנמלי סין
23.03.22
נמשכים העומסים בנמלי סין

העיר שנזן אולי עברה את הגרוע ביותר מבחינת הסגר שנכפה עליה לאחרונה, אבל ההשלכות של קרב המאסף שסין מנהלת עם זן האומיקרון ממשיכות להיות אניות ממתינות  לאורך קו החוף של המדינה בעוד חברות הספנות נאלצות לשנות לוחות זמנים כדי להימנע מבעיות גודש גדלות. בין החברות הגדולות שנאלצו לשנות את לוחות הזמנים שלהם לאחרונה נציין את האפאג לויד, מארסק, MSC ועוד.

 

שנזן יצאה אתמול מסגר של שבעה ימים, ובעוד שעובדי הנמל שלה הורשו לעבוד במשך ההשבתה, זמינות מוגבלת של משאיות ומרלו״גים יצרה כמה בעיות בשרשרת האספקה. חברת מארסק עדכנה אתמול כי זמני ההמתנה של כלי השיט שלה יתארכו בשנזן. במקומות אחרים, התפרצויות של נגיף הקורונה גורמות ללחצים בנמלים בשערים מרכזיים של סין כולל צ׳ינגדאו, שנחאי ונינגבו-ג׳ושאן.

 

אמש, סין הטילה סגר על שניאנג, עיר תעשייתית של 9 מיליון בני אדם בצפון-מזרח מחוז ליאונינג. בעיר שנחאי, המרכז הפיננסי של סין, דווח אתמול על עליית שיא במספר הנדבקים היומי. רשויות הבריאות דיווחו על 4,770 מקרים חדשים ברחבי המדינה מה שאילץ אזורים רבים להיכנס לסגר כחלק מאסטרטגיית ״אפס קוביד״ הקפדנית והמתמשכת של בייג׳ין.

 

בהונג קונג, עיר שנפגעה מהתפרצות קורונה מתחילת השנה, המשלחים מדווחים על קיצוץ של לפחות 70% מכושר ההובלה היבשתית, אשר בתורו משפיע על שאר שרשרת האספקה.