סמן V וריטס והמשלוח בדרך

קתאי פסיפיק חוזרת לפעילות בקו הונג קונג – ת״א

קתאי פסיפיק חוזרת לפעילות בקו הונג קונג – ת״א

החברה חוזרת להפעיל ביולי לוח טיסות קבוע מתל אביב ליעדים באזור אסיה-פסיפיק. אד פותרינגהאם, קתאי פסיפיק אירופה: המשכנו להפעיל טיסות מטען לישראל במהלך השנה האחרונה כדי להבטיח אספקה ​חיונית מתמשכת למדינה
20.07.21 / 16:17
קתאי פסיפיק חוזרת לפעילות בקו הונג קונג – ת״א
20.07.21
קתאי פסיפיק חוזרת לפעילות בקו הונג קונג – ת״א

בעקבות ההצלחה של מבצע חיסוני הקורונה בישראל, ובתגובה לביקוש ההולך וגובר מצד לקוחותיה הישראליים, קתאי פסיפיק חוזרת להפעיל לוח טיסות קבוע מתל אביב ליעדים באזור אסיה-פסיפיק כמו הונג קונג, טאייפה, סינגפור, מנילה, סידני ועוד.

קתאי פסיפיק תפעיל בקו זה את מטוס הנוסעים החדש שלה מדגם איירבוס A350-1000, הכולל מחלקות עסקים, תיירים פרימיום ותיירים. החל מחודש יולי תפעיל קתאי פסיפיק טיסות נוסעים על בסיס דו-שבועי, ותציע עד 600 מושבים לאזור אסיה - פסיפיק מדי חודש. הטיסה הראשונה תצא מתל אביב ב-15 ביולי, והטיסה השנייה ב-29 ביולי.

אד פותרינגהאם, מנהל השיווק והמכירות של קתאי פסיפיק באירופה, מסר: ״קתאי פסיפיק המשיכה להפעיל טיסות מטען לישראל במהלך השנה האחרונה, כדי להבטיח אספקה ​חיונית מתמשכת למדינה. עם ההצלחה האדירה של מבצע החיסונים נגד וירוס ה-COVID-19 בישראל, הקשבנו לצרכי לקוחותינו ואנו שמחים לענות על הדרישה הגוברת מצד הנוסעים העסקיים והנוסעים למטרות פנאי. אנו ממשיכים לעקוב אחר צרכי השוק ונהיה גמישים בתגובותינו״.

מחברת קתאי פסיפיק נמסר כי נוסעי החברה יוכלו להמשיך דרך הונג קונג ליעד הסופי, במידה וכל מסלול הטיסה בהזמנה אחת ובכרטיס טיסה אחד וזמן ההמתנה (טרנזיט), בהונג קונג, אינו עולה על 24 שעות, ובתנאי שהנוסעים עומדים בדרישות הכניסה ליעד הסופי.

על פי ממשלת הונג קונג, קיימות מגבלות הגירה והסגר על נוסעים הנוחתים בהונג קונג. נוסעים ישראלים המסיימים את נסיעתם בהונג קונג חייבים לעמוד בדרישות ההגירה, כמו גם בכל דרישות ההסגר, באחד המלונות המיועדים לכך, בהתאמה לאישור חיסון נגד נגיף הקורונה.

מאירופה והמזרח התיכון, מפעילה קתאי פסיפיק כיום שירותי נוסעים ומטענים סדירים לאמסטרדם, פרנקפורט, לונדון, פריז ותל אביב, עם נוכחות באיטליה, ספרד ושוויץ. לחברה דירוג בטיחות של 5 כוכבי בטיחות בתחום הקורונה - הדירוג הגבוה ביותר על פי דירוג חברת התעופה. כמו כן, קתאי פסיפיק זכתה ארבע פעמים בתואר חברת התעופה הטובה ביותר בעולם של חברת Skytrax, והוכרה כאחת מעשר חברות התעופה הנקיות ביותר בעולם במשך חמש שנים רצופות.