סמן V וריטס והמשלוח בדרך

Lufthansa Cargo מגדילה נפח לאסיה ולצפון אמריקה

Lufthansa Cargo מגדילה נפח לאסיה ולצפון אמריקה

לוח הזמנים לחורף 2022/2023 כולל 78 טיסות שבועיות במטוס B777F. החל מנובמבר יתווסף האנוי כיעד חדש, בנוסף להו צ׳י מין. וכן, מתווספות טיסות שבועיות להונג קונג, קנסאי, סיאול-אינצ'ון, מקסיקו סיטי, שיקגו
25.08.22 / 07:35
Lufthansa Cargo מגדילה נפח לאסיה ולצפון אמריקה
25.08.22
Lufthansa Cargo מגדילה נפח לאסיה ולצפון אמריקה

בשורות טובות ליבואנים והיצואנים הישראלים. לופטהנזה קרגו מרחיבה את רשת המסלולים ארוכי הטווח שלה בלוח טיסות החורף 2022-2023 עם טיסות נוספות ליעדי ביקוש גבוהים, ומוסיפה יעד חדש.

 

מהחברה נמסר שהחל מסוף אוגוסט 2022, לופטהנזה קרגו תחל בשיווק קיבולת נוספת עם כניסתו לשירות של מטוס מטען נוסף מדגם בואינג B777F. בחברה הדגישו שאיירבוס A321F נוסף ישלים את ההיצע לטווחים בינוניים החל מחודש אוקטובר ולכן, ההתאמות וההרחבות הקשורות ללוח הטיסות לטווחים קצרים ובינוניים עדיין בשלבי תכנון כעת.

 

כאמור, לוח טיסות החורף של לופטהנזה קרגו לשנים 2022-2023 יכלול סך של 78 סיבובים שבועיים של מטוסי בואינג B777F בקווי אסיה בלבד, כאשר, על פי החברה, הלקוחות יוכלו לבחור בין 38 קווים שבועיים ליעדים אטרקטיביים.

 

עוד נמסר כי אל לוח הזמנים מתווסף האנוי (HAN) שבווייטנאם, עם טיסות פעמיים בשבוע מפרנקפורט דרך מומבאי (BOM), וזאת החל מתחילת נובמבר. נציין כי לופטהנזה קרגו כבר מציעה שתי טיסות שבועיות מפרנקפורט דרך בנגקוק (BKK) להו צ'י מין סיטי (SGN), ובכך למעשה החברה מכפילה את נוכחותה בווייטנאם.

 

בנוסף, השירות מפרנקפורט דרך קנסאי (KIX) לסיאול (ICN) יגדל משלוש לארבע טיסות שבועיות וגם התדירות להונג קונג (HKG), סין, תוגדל מארבע לחמש טיסות שבועיות.

 

לוח הטיסות יכלול גם 34 סבבים של טיסות שבועיות בין אירופה לצפון אמריקה, כך שהשירות מפרנקפורט למקסיקו סיטי (MEX) יוגדל מחמש לשש, ולשיקגו (ORD) משבע לשמונה טיסות בשבוע.

 

בחברה הדגישו כי לופטהנזה קרגו שומרת על ארבעת הקווים השבועיים הפעילים לדרום אמריקה ואת הקישור הישיר לאירופה באמצעות 2 הטיסות השבועיות באמצעות מטוס הבואינג B777F לתל אביב (TLV) וקהיר (CAI) בלוח טיסות החורף.

 

"אנו רואים ביקוש חזק למוצר שלנו לצפון אמריקה וכן לאסיה החזקה מבחינה כלכלית. וייטנאם בפרט היא שוק צמיחה ברור ואני מאוד מרוצה מכך שאנו מקימים שם תחנה חדשה ובכך יכולים להציע ללקוחותינו מגוון אטרקטיבי של שירותי הובלת מטענים איכותיים לאזור זה", אמר אשווין בהט, מנהל המסחר הראשי של לופטהנזה קרגו.

 

לוח טיסות החורף הנוכחי ייכנס לתוקפו ב- 30 באוקטובר 2022. בנוסף למטוסי המטען הכוללים 11 מטוסי בואינג B777F של לופטהנזה קרגו וחמישה מטוסים מאותו סוג ב-AeroLogic, לופטהנזה קרגו משווקת גם קיבולות בטן של יותר מ-6,000 טיסות שבועיות המופעלות על ידי החברות המסחריות לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, Eurowings Discover ו-SunExpress.